Poznati modni dizajner Ivan Alduk nedavno je predstavio novu image kampanju povodom pete godišnjice rada. U unikatnoj i limitiranoj kolekciji za aktualnu sezonu, pod imenom 'Is it love?' predstavljeno je i prvih par modela torbi Alduk by Galko

Specifičnost torbi iz nove kolekcije je ta što su dizajnom futurističke, ali u istom trenutku i minimalističke.

Manjih su dimenzija i predodređene su za večernje kombinacije. U kolekciji se nalaze četiri modela torbi borg, alien, qube i broken qube, a dolaze u nekolliko različitih kombinacija boja i materijala.

Alduk je povodom pete godišnjice rada po prvi puta predstavio i mušku liniju, a nju prati i jedan muški model torbe naziva broken qube.

>> Luksuzne torbe inspirirane princezom Dianom

Specifičnost torbi iz nove kolekcije je ta što su dizajnom futurističke, ali u istom trenutku i minimalističke

'Odlučio sam napraviti malu promjenu i nakon masivnih, većih modela torbi predstaviti one manje, nešto jednostavnijih linija koje će samo s jednim dizajnerskim akcentom imati prepoznatljivu ALDUK estetiku' objašnjava Ivan Alduk.

>> A kakve torbe vole Varaždinke?

'Is it love?' je capsule kolekcija za aktualnu sezonu koja se sastoji od unikatnih odjevnih komada izrađivanih isključivo od prirodnih materijala kao što su hladna vuna, svila, satenski pamuk i ovčja koža, a izborom tih materijala stavlja se naglasak na ekskluzivnost i kvalitetu koju brand Alduk stvara već pet godina.

'Četiri modela torbi, koji dolaze u nekoliko varijacija kože i boje, su idealna nadopuna našoj obljetničkoj kolekciji Is it love?, koja se zasniva na ženstvenim i odvažnim modelima. Vrhunska Galko izrada, s kojim izvrsno surađujemo već sezonama, i minimalističke dizajnerske intervencije u geometrijske oblike, glavna su karakteristika novih ALDUK by Galko torbi.' Izjavio je Alduk.

Ivan Alduk poznati je hrvatski modni dizajner koji svojim provokativnim izražavanjem i visokom estetikom intrigira medije i javnost. Svoju prvu reviju održao je u studenom 2007. godine na Fashion Incubatoru u Osijeku. U tih 5 godina stvorio je predivne kolekcije, izazvao veliku pažnju medija svojim predimenzioniranim haljina i jakim stavom, napravio dvije kolekcije za jednu poznatu hrvatsku tvornicu, a nekoliko dana prije predstavljanja nove kampanje i diplomirao na Tekstilno-tehnološkom fakultetu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju