.

3 vrste grickalica za uživanje bez grižnje savjesti

Slijedi sezona Oscara kada ćemo udobno smješteni u fotelje uživati u vrhunskim filmskim postignućima koji idu pod ruku s omiljenim nam grickalicama. A kako bi izbjegli probavne smetnje, osjećaj tromosti i općenito negativne učinke nezdravih zalogajčića donosimo zdrave grickalice koje morate isprobati uz omiljeni film

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 3.2.2013 / 12:55

Pečeni kelj je prošlašen superhranom u Americi zboh niza hraljivih svojtava kojima obiluje (Foto:Guliver)

1. ČIPS OD KELJA
Dovoljno  slan i niskokaloričan te kao takav mnogo zdravija alternativa čipsu od krumpira, ova zdrava grickalica u Americi je već proglašena 'Superhranom'.


Obiluje antioksidansima, vlaknima i omega 3 masnim kiselinama. Iako postoji nekoliko zanimljivih načina pripreme točnije preljeva, za početnike se savjetuje da krenu s najjednostavnijim receptom. 

>> 5 namirnica koje možete jesti u neograničenim količinama

Priprema:
Dvije žlice jabučnog octa pomiješajte sa dvije žlice maslinovog ulja te ih prelijte preko na komadiće istrganih listića kelja. Raspodijelite listove na masni papir te stavite u pećnicu na 175 stupnjeva Celzija i isušujte desetak minuta dok rubovi kelja lagano ne posmeđe. Na kraju pospite s malo soli.

Dodavanjem omiljenih začina brzo ćeze se naviknuti na ovu neobičnu grickalicu(Foto: Guliver)

2.PEČENI SLANUTAK
Slanutak se ubraja u najzdravije namirnice svijeta, bogata zaliha prehrambenih vlakana čini ga dragocjenim za zdravlje srca i probave.

>> 12 načina kako potrošiti 500 kalorija

Sadržaj topljivih vlakana čini ga izvrsnom namirnicom koja pomaže u održavanju zdrave razine šećera u krvi, važan je izvor bjelančevina i odličan je u ulozi grickalice.

"Slanutak se ubraja u najzdravije namirnice svijeta, prehrambena vlakna čini ga važnim za zdravlje srca i probave."

Priprema:
Jednostavno ga možete pripremiti tako da željenu količinu slanutka natopite preko noći, ocijedite i u novoj vodi kuhate oko deset minuta.

Skuhani slanutak procijedite, posušite i pokapajte maslinovim uljem. Stavite u tepsiju obloženu masnim papirom i pecite oko 40 minuta na 180 stupnjeva Celzija. Kad je pečen pospite ga soljum paprom i začinom po izboru pripjerice bosiljkom, čili papričicom.

3. KOKICE
Kokice su zdrava alternativa zalogajima poput čipsa i krekera. Osim polifenola i niskog sadržaja kalorija, kokice su cjelovite žitarice. Jedenje više cjelovitih žitarica povezano je s nižim rizikom od srčanih bolesti, dijabetesa i nekih vrsta raka.

No, oprezan treba biti prilikom odabira vrste kokica jer nisu sve zdrave. Neke namijenjene za pripremu u mikrovalnoj natopljene su maslacem, a sadrže i umjetne ili više nego nezdrave sastojke.

Tako se kao najzdraviji način pripremanja kokica preporučuje korištenje cijelih zrna, s dodavanjem tek pari kapi ulja u lonac za pripremu baš kako su to činile naše mame. Okus kokica se može obogatiti naribanim parmezanom ili chili paprom.

 

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se