Britanska tvrtka Lush koja se bavi proizvodnjom i prodajom prirodne kozmetike od 2007. godine pokrenula je kampanju Go Naked (Budi gol). Ona se bori protiv pretjeranog korištenja ambalaže u industriji s ciljem smanjivanja cijene proizvoda, ali i zapanjujuće količine otpada. Njihova posljednja kampanja podijelila je javnost


Advertising Standars Board
u Australiji uložila je žalbu protiv nove kampanje Go Naked tvrtke Lush opisujući vizuale kao neprimjerene i pornografske. Institucija koja brine o reklamnim standardima na u Australiji i na Novom Zelandu zabrinuta je za poruku koju isti odašilju, a pogotovo jer su fotografije obješene na australskim trgovinama u šoping centrima koje mogu vidjeti maloljetnici.

Kampanja Go Naked britanske tvrtke Lush protivi se pretjeranoj upotrebi amblaže u kozmetičkoj industriji, zbog čega se povećava količina otpada u svijetu, ali i cijena proizvoda.

Fotografije kampanje uključuju četiri zaposlenice Lusha koje samopouzdano poziraju s proizvodima ove tvrtke – gole, oponašajući stotinjak proizvoda iz njihovog asortimana koje je moguće kupiti bez ikakvog pakiranja.

'Fotografije nisu snimljene da nadraže gledatelje, već s najvećim poštovanjem prema ovim prekrasnim ljudskim bićima i njihovoj odanosti ovom važnom cilju. Fotografije nisu retuširane, i mi vjerujemo da se ne bismo trebali sramiti naših tijela u prirodnom obliku, te da je svaka žena prekrasna u svojoj različitosti neovisno o njenoj boji kože, obliku ili životnim odabirima.' rekli su u Lushu. 

Robna marka prirodne kozmetike odbila je promijeniti svoj stav i sporne vizuale, no istovremeno je priznala da će prigovor reklamne institucije uključiti u kampanje koje će razvijati u budućnosti.

Na Facebook stranici australske podružnice Lusha, na kojoj možete pogledati sporne fotografije, komentari korisnika su uglavnom pozitivno obojani. 'Volim vašu novu kampanju. Ljudsko tijelo je prirodna pojava i ljudi ne bi se trebali bojati svojih tijela,' rekla je jedna komentatorica, a druga dodala: 'Hvala vam iz dubine srca na ovoj kampanji.'

Podržavate li novu kamapanju australskog 'Lusha'?

glasova:

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju