Prije točno godinu dana u Zagrebu je otvorena prva trgovina popularnog kozmetičkog brenda MAC. Do tada su brojne ljubiteljice ove kozmetike proizvode kupovale putem Internet trgovine ili u inozemstvu, a nakon zagrebačke 'beauty oaze' interes za MAC je sve više rastao. Uz već vjerne kupce, dobili su i brojne nove sljedbenike, a što su oni najviše kupovali otkrio nam je zastupnik MAC-a za Hrvatsku
Kozmetički brend MAC nastao je 1984. godine nakon što su fotograf Frank Toskan i vizažist Frank Angelo zbog nezadovoljstva trajnošću tadašnjih make up proizvoda odlučili u svojoj kuhinji napraviti šminku koja će zadovoljiti njihove kriterije. Pakirali su je u male crne posude koja je do danas ostala MAC-ov zaštitni znak.
Danas je to MAC jedan od najpoznatijih kozmetičkih imena te se prodaje u 106 zemalja među kojima je i Hrvatska. Može se pohvaliti brojnim bestsellerima, ali među najpopularnijima je bez sumnje MAC crveni ruž u nekoliko nijansi.
Upravo su oni najtraženiji artikl u hrvatskoj trgovini i to oni koji nose naziv – Russian Red, Diva i Ruby Woo.Ovaj se brend može pohvaliti brojnim bestsellerima, ali među najpopularnijima je bez sumnje MAC crveni ruž
Za beskrajno širok spektar nijansi proizvoda u prepoznatljivoj crno-bijeloj ambalaži zaslužan je kreativan direktor James Gager, odabran za tu poziciju 1999. godine. Osim što se 'pobrinuo' za upečatljiv kolorit, upravo on potpisuje sav promotivni materijal.
A koja je njegova filozofija prilikom stvaranja imena?
'Ne radim zgodne stvari. Ne sviđa mi se zgodno. I iskreno, mislim da je zgodno jako dosadno' izjavio je Gager.
U našoj fotogaleriji pogledajte top 10 najprodavanijih proizvoda u zagrebačkom MAC-u s pripadajućim cijenama.