Moda & ljepota
Napokon prirodno: Ovako izgleda nefotošopirana reklama za donje rublje
18-01-2014
Piše
Zadovoljna
Već smo se navikli da svijet reklama ne može bez virtualnog kista Phostoshopa, svemogućeg alata u oblikovanju tijela. Naučili smo se da su ženska tijela utegnuta, zaobljena i ispeglana u nekoliko poteza, ali unatoč tome teško je otkriti u kojoj je mjeri slika 'nategnuta', a koliko je u njoj prirodne i realne ljepote. Zato je brend donjeg rublja 'Aerie' pokazao kako to izgledaju manekenke s 0 posto Phostoshopa i 100 posto prirode
Reklame na koje većina žena niti ne želi baciti pogled su one za reklamu za donje rublje. Svatko može biti seksi i senzualan samouvjereno poručuju manekenke tanašnog struka i obilnog poprsja, a Viktorijine 'anđelice' posebna su kategorija u 'paklu ženske nesigurnosti'.
Upravo zato je brend donjeg rublja 'Aerie' odlučio prikazati modele bez Phtoshopa koje će stvarno slaviti pravu ženstvenost, ostavljajući njihove tjelesne atribute 'obrađene' tek pravim kutom rasvjete i kozmetičkim preparatima.
Budući da je ova modna marka okrenuta prije svega tinejdžerkama i djevojkama do 21. godine, životnom periodu najviše obilježenom nesigurnostima u vlastiti izgled, to više ova kampanja zaslužuje svaku pohvalu i brojne sljedbenike spremnih napraviti jednako hrabru i poželjnu kampanju.
Odličan recept!
Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti
Dašak visoke mode
Crnka sa zagrebačke špice nosi fantastične čizme, ali teško je skrenuti pogled s njezinih ramena
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače