Londonska modna kuća s dugogodišnjom tradicijom Burberry pokazala je najšareniju kolekcija do sada. Naglasak je bio na zaštitnom znaku kuće, klasičnom baloneru u nijansama ciklame, kestena, zelene i plave u kojima su manekenke izgledale poput bombona.
>>Kultni Burberry baloner u metalik izdanju
'Ovom revijom Burberry je pokazao svoje megalomansko nastojanje da pokori cijeli svijet od Kine pa na ovamo zbog čega je kolekcija jako patila' ističe Saša Joka modni urednik magazina Elle.
U nastojanju da kroz modu pošalje i socijalnu poruku uspjelo je neponovljivoj Vivienne Westwood koja je kako sama ističe revijom započela klimatsku revoluciju.
>>Preformans koji može napraviti samo Vivienne Westwood
No ipak najveći show na ovosezonskom tjednu mode napravio je Philip Tracey koji je najavio veliki povratak šešira. Kolekciji inspiriranoj Michaelom Jacksonom i Lady Gagom, koja je i otvorila reviju divili su se brojni velikani poput Anne del Russo i Anne Wintour.
Da se brišu granice između dizajnerskog pret-a-porter i high street brendova, zbog čega dolazi do sumanutog povećanja cijena i luksuza u dizajnerskim kolekcijama ističe Saša Joka kao komentar na prikazane kolekcije brojnih dizajnera na londonskom tjednu mode.
Ipak ono što londonskoj sceni danas daje zamah je nova liga dizajnera koji se bave printom. Joka pritom ističe Erdem, Mary Katrantzou i Philipea Traceya kao dizajnere najboljih kolekcija.
A modna kuća koja posljednjih sezona doživljava renesansu je Mulberry koja je pokazala iskorak prema trendseterskim dokovima. Pa tako naredno ljeto možemo očekivati trend torbi posutih cvijećem, što će zasigurno pronaći brojne obožavateljice.