5 namirnica koje trebate jesti prije spavanja ako želite smršavjeti

Podijelite na

Ove namirnice ne samo da neće otežati ili zaustaviti process gubljenja kilograma nego će vam pomoći u mršavljenju

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 19.3.2017 / 14:00

Pureta i zeleno povrće sjajna su večera

Pureta i zeleno povrće sjajna su večera (Foto: Shutterstock)

Ako mislite da za uspješno mršavljenje na spavanje morate ići gladni, varate se. To vam neće pomoći da izgubite kilograme, bit ćete nervozni i naposljetku vjerojatno posegnuti za nekim namirnicama koje uopće nisu dobre za vas.

"'Ove namirnice ne samo da neće otežati ili zaustaviti process gubljenja kilograma nego će vam pomoći u mršavljenju.'"

Zato je bolje da se prije spavanja počastite zalogajem sastavljenim od namirnica koje ne samo da neće otežati gubljenje kilograma nego će pomoći da smršavite.

1. Svježi sir

Jedni vole kravlji, drugi kozji, a ni s ostalim varijantama svježeg sira nećete pogriješiti. Možete ga jesti samog ili napraviti namaz koji ćete namazati na krekere od cjelovitih žitarica. Svježi sir bogat je proteinima i aminokiselinama koje pospješuju gubitak kilograma.

2. Puretina

Pureći odrezak s lisnatnom salatom ili pak sendvič s puretinom i kruhom od cjelovitih žitarica sigurno će utažiti glad. Puretina je sjajan odabir za obrok prije spavanja jer ne sadrži puno kalorija i masti, a zadovoljava sve potrebe za proteinima i mesom.

3. Grčki jogurt

Mnogima je puno ukusniji od standardnog jogurta, a uz to sadrži puno manje kalorija. Bogat je probioticima koji smiruju crijeva, poboljšavaju probavu i tako olakšavaju mršavljenje.

"'Puretina je sjajan odabir za obrok prije spavanja jer ne sadrži puno kalorija i masti, a zadovoljava sve potrebe za proteinima i mesom.'"

U njega možete dodati voće po izboru, a odličan odabir su borovnice zato što su pune antioksidansa. Ako vam nemirna probava stvara probleme tijekom spavanja, grčki jogurt umirit će probavni sustav i zato ga stručnjaci savjetuju osobama koje žele smršavjeti.

4. Zobena kaša

Omiljeni doručak lako može postati i večera. Zobena kaša najbolja je i najzdravija alternativa raznim pahuljicama koje su pune umjetnih šećera. Zahvaljujući velikom broju nutrijenata koje sadrži u sebi, zbog će sigurno utažiti glad, neće vam teško pasti na želudac i lako će se probaviti.

5. Zeleno povrće
Većina zelenog povrća sadrži iznimno malo kalorija, ali i bogatstvo proteina pa zato brzo stvara osjećaj ispunjenosti u želucu. Stoga nećete pogriješiti ako prije spavanja pojedete bilo koje zeleno povrće po svom izboru. To mogu biti razne lisnate salate ili pak zapečena brokula. Možete napraviti i smoothie od kelja, blitve ili špinata.

Pročitajte još o ...

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se