Lull je novi domaći brend kućanskog tekstila, osmišljen i proizveden u Hrvatskoj. Nastaje kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti

Glavni sastojci brenda Lulla su ljubav, vjera, zahvalnost, sloboda i tkanine. A od njih se proizvode ukrasni jastučići i posteljina.

Engleska riječ lull znači mir, tišinu, odmor; umiriti se, uspavati

Inspiraciju traže u svijetu oko sebe, u detaljima i svakodnevici, kao i u globalnim trendovima. A koliko u Lulli vole moderno i minimalističko, isto toliko cijene i tradiciju te klasiku.

Engleska riječ lull znači mir, tišinu, odmor; umiriti se, uspavati.
Svakome od nas potreban je kutak za trenutke mira i opuštanja, a kod stvaranja takve atmosfere Lull tkanine su od velike pomoći.

Dizajn potpisuje Ivana Zozoli Vargović.

KOLEKCIJE:

Dream on je sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća nas u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, kojeg u posteljinama kombiniramo s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti.

Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama.

Kolekciju True colors karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja.

Čovjek boje koristi i preko njih izražava samoga sebe. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo, vjeru u sebe, svijet. U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent možemo lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena.

Kolekcija Gajba vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Koristimo prirodne materijale pamuk i lan. Namjenjena je i snažnijem spolu (koji ne voli da im mama kupuje posteljine na cvjetiće).

Kolekcija Keep it simple inspirirana je KISS principom - keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno. Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine. Manje je više.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju