3 najgore vrste doručka koje treba izbjegavati

Podijelite na

Doručak je najzdraviji obrok u danu. S njima pokrećemo organizam i pripremamo ga za naporne sate koji su pred njim. Želite li dan započeti ukusno i zdravo te tijelu pružiti energiju, izbjegavajte ove tri vrste doručka

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 13.3.2017 / 08:38

Ujutro radije popijte svježe iscijeđen sok od naranče

Ujutro radije popijte svježe iscijeđen sok od naranče (Foto: guliver / thinkstock)


1. Voćni sokovi i jogurti

Iako na njima piše kako su sto posto prirodni, kupovni voćni sokovi prepuni su šećera i aditiva. Ovakav napitak natašte trenutno će vam dati energije, ali vam je i vrlo brzo oduzeti. Isto tako, kupovni sokovi nemaju veliku nutritivnu vrijednost.

"'Želite li početi dan na pravi način radije posegnite za čašom svježe iscijeđenog soka od naranče, nego za kupovinim alternativama koje su prepune šećera. '"

Radije posegnite za pravim voćem koje sadrži i vlakna potrebna za regulaciju probave te ga obogatite zdjelicom žitarica. Isto vrijedi i za voćne jogurte tako da radije odaberite nezaslađeni probiotik pojačan šnitom prepečenog kruha i marmelade.

2. Pekarski proizvodi
Peciva, krafne i ukusni smotuljci od tijesta koje kupujemo u pekari vrlo su ukusni i zasitni, no isto tako ovi proizvodi često sadrže velike količine aditiva, soli i šećera što i nije dobra kombinacija za početak dana. Otkrijte ovdje koje su najbolje namirnice za doručak.

Slana peciva zadržavaju vodu u organizmu, a lisnato tijesto je masno, teško probavljivo i siromašno nutritivnim vrijednostima koja su vašem organizmu prijeko potrebna za normalan rad. Volite li ujutro pojesti pecivo, odaberite ono od cjelovitih žitarica te ga začinite mliječnim namazom ili maslacem i marmeladom.

3. "Zidarski" doručak
Zidarski doručak podrazumijeva masnu, tešu i kaloričnu hranu poput pečenih jaja sa špekom, bijeli kruh ili masne salame začinjene majonezom ili sličnim namazima. Osim ako ne radite teški fizički posao, ovakav doručak vašem tijelu doista nije potreban i ono će ga dugo i teško probavljati.

Velike količine nezdravih masnoća završiti će u obliku masnog tkiva, a vaš organizam neće dobiti sve vitamine, minerale i vlakna koja su mu potrebna. Volite li ujutro pojesti jaje, najbolje bi ga bilo skuhati i kombinirati uz šnitu prepečenog kruha i čaj.

Pročitajte još o ...

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se