Kristina Hlopec, kao glavna šefica, i njezin partner Marin Gregorić, s kojim zajedno dizajnira i osmišljava nove proizvode, brend Okončat ću te pokrenuli su još kao studenti krajem ljeta 2020. godine. Pandemija im je na neki način bila poticaj da krenu, budući da su tada zbog izolacije imali više vremena posvetiti se kreativnom radu.
Kako se pretežito bave šivanjem, prvu godinu rada bili su zatrpani narudžbama za izradu maskica, tako da su odmah krenuli punom snagom.
Naziv brenda Okončat ću te često zna malo zaplašiti i začuditi ljude, a zapravo se radi o igri riječima.
Kada smo počeli rad bavili smo se isključivo šivanjem, tako da je naziv došao iz činjenice da sam svugdje po kući počela ostavljati konce, to jest, okončavala sam sve oko sebe, smije se Kristina Hlopec, vlasnica brenda Okončat ću te, koji dizajnira i izrađuje pretežito alternativne proizvode - modne dodatke, kako za ljude tako i za ljubimce, nakit i dekor.
Glavne djelatnosti brenda su dizajniranje, šivanje i 3D printanje, a najviše vole kombinirati više tehnika. Od samog početka ideja je bila da dizajniraju stvari koje se njima osobno sviđaju.
Kao alternativci teško su u Hrvatskoj nalazili takve proizvode pa su ih počeli sami izrađivati.
Sada osluškuju i svoju publiku, prate stilove koji se danas nose i pokušavaju ih uklopiti u neki svoj generalni stil.
Stilovi koji uvijek prednjače u našem radu su moji osobni favoriti, a to su 'pastel goth' i samoprozvani 'floral punk' stil, no trudimo se i izlaziti iz kutije i isprobavati nove stilove, otkriva Kristina. Dizajniranje samih proizvode često je najdulji proces - apsolutno svi proizvodi, od krojeva pa do 3D modela, su 100 posto njihov originalni dizajn, tako da on uzima podosta vremena za osmišljavanje i izradu, te još i najviše za doradu dizajna sve dok proizvod nije savršen.
Najtraženiji artikl brenda Okončat ću te trenutno je "Smotanka" - torbica za duhan.
Smatram da smo osmislili savršeno praktični dizajn torbe, koja uz to kroz različite dostupne dizajne ima i svoju osobnost pa kupci često odabiru baš naše torbice. Osim Smotanki koje idu kroz cijelu godinu, najaktivniji mjeseci su nam od rujna do listopada kada se traže dodaci za Noć vještica, a nakon toga i božićni pokloni gdje su naše 'Grlice prijateljstva' daleko najprodavaniji proizvod u tom razdoblju.
Trudimo se naše cijene održati pristupačnima jer, iako jesmo dizajnerski obrt, ne želimo pretjerivati sa cijenama i želimo da naši proizvodi budu dostupni što široj publici. Nema boljeg osjećaja nego kada u javnosti slučajno vidim nekoga sa našim proizvodom.
Nažalost, zbog neprekidne inflacije i poskupljenja svega mogućeg, vjerojatno ćemo uskoro morati i mi povisiti cijene kako bismo mogli opstati sa svim nametima (koji su također poskupili ove godine), no trudit ćemo se i dalje držati naše cijene 'prizemljenima, govori vlasnica.
Stvarčice koje nudi Okončat ću te baš su genijalne, a jako su zgodne i njihove naušnice Ugh! As if!, inspirirane legendarnim uzvikom iz filma "Djevojke s Beverly Hillsa".
'Djevojke s Beverly Hillsa', 'Opasne djevojke' i slični filmovi su zapravo filmovi uz koje sam odrastala, tako da definitivno pružaju inspiraciju, pogotovo u izrekama! Rijetko tko pogodi da se radi o uzviku iz filma, ali mi svaki put baci osmijeh na lice kad netko skuži inspiraciju, otkriva Kristina.
Za svaki proizvod treba nekoliko sati izrade, a Kristina i Marin vrlo rano su naučili da moraju cijeniti svoje vrijeme jer će se rijetko kada dogoditi da ga drugi cijene.
Ali volim naglasiti kako na ovaj način pružamo kupcima mogućnost da odabrani proizvod dodatno prilagode i personaliziraju prema svojim željama, što nam se definitivno više sviđa od masovne proizvodnje proizvoda, dodaje. Uz to, nemaju poslovni prostor u smislu radione ili fizičke trgovine i sve proizvode izrađuju u svojem stanu te je i to jedan od razloga zašto ne mogu držati hrpu gotovih proizvoda na jednom mjestu, već se svaki izrađuje tek onda kada je naručen.
Proizvodi brenda Okončat ću te uglavnom su orijentirani na osobnu uporabu.
Okončat ću te je brend u kojem kupci pronalaze proizvode s osobnošću i stilom te smatramo da je važno počastiti i sebe! No naši proizvodi svakako se kupuju i kao pokloni, i to često s narudžbama dodatne personalizacije (imena, tekstovi, citati) za rođendane i posebice u vrijeme Božića i ostalih blagdanskih darivanja, kaže Kristina. Ona i njezin partner najponosniji su na to kada kupci jave kako su zadovoljni samom kvalitetom proizvoda.
Često misle kako sigurno postoji neka 'caka' radi niskih cijena, no mi stvarno ne stavljamo na tržište proizvode u čiju kvalitetu nismo sigurni te nam je drago kada i kupci to primijete, ističe. Ipak, Kristini je najdraže vidjeti slike ljubimaca koji nose njihove proizvode.
Naša publika već zna da obožavam mačke, tako da mi često šalju fotografije mačaka s mašnicama pa me takve fotke uvijek posebno razvesele, dodaje vlasnica brenda Okončat ću te, koji se bavi i dizajniranjem i izradom mercha pa su tako, između ostalog, izrađivali merch za izvođačicu Mimi Mercedes, za event It's not a phase mom! i za spisateljicu Anna B. Doe.
Kristina i Marin vrlo su aktivni na hrvatskoj alternativnoj sceni te su osmislili i organizirali projekt "Sajam supkultura" na kojem okupljaju alternativne hrvatske obrtnike, koji zajedno s njima predstavljaju svoje originalne proizvode.