Radna sredina ponekad je stresno mjesto, no s obzirom da na poslu provodimo i više od osam sati dnevno dobro je znati trikove koji pomažu u kriznim trenucima. Za početak zaboravite na kavu jer dok vi mislite da vas smiruje, ona vas ustvari čini nervoznima

Produktivnost
Ako ste najproduktivniji oko 13h, raspored si složite tako da u to vrijeme odradite najvažnije zadatke.

Nagradite sami sebe
Nakon što ste završili s važnim zadatkom nagradite se sitnicom u kojoj uživate, popijte omiljeni napitak, provjerite što ima novo na društvenim mrežama i sl.

>> Pitate se zašto hodati na posao? Provjerite odgovor!

>> Savjet dizajnera: Rješenje za malu kvadraturu i veliku obitelj

Zapisujte
Zapišite sve što vam padne na pamet vezano za posao jer bi kasnije vrlo lako mogli zaboraviti.

Ne pijte više od 2 šalice kave dnevno
Tek nakon što prestanete piti više od dvije šalice dnevno, primjetit ćete koliko ste smireniji.

Istaknite svoja ostvarenja
Okružite se stvarima na koje ste ponosni - diplomom, važnim fotografijama i sličnim podsjetnicima na Vaš uspjeh.

Obrok na prvom mjestu
Nemojte dozvoliti da vam padne šećer - pojedite nešto prije nego se bacite na posao.

Odmorite oči
Svakih sat vremena odmorite svoje oči od kompjutera na barem 5 minuta.

Uredan stol
Držite svoj stol urednim jer ćete na taj način lakše kontrolirati stres, a biti ćete i produktivniji.

Više na OfficeFit.hr.