Njegovana žena se osjeća izvrsno u svojoj koži, bez obzira na godine, govori poduzetnica Jelena Skendžić koja je prije nepuna četiri mjeseca pokrenula kozmetički brend Skintegra
Imala sam sto dobrih ideja i sto strahova da nijedna neće uspjeti - priča dvadesetdevetogodišnja Jelena Skendžić, magistra etnologije i antropologije, dugogodišnja blogerica te beauty i fitness novinarka.
I onda se rodila ideja o Skintegri.
Kaže kako se tijekom školovanja, ali i u prvim radnim godinama konstantno tražila, a nigdje do kraja nije pronalazila svoje mjesto pa joj je ideja o samozapošljavanju postala itekako bliska.
Ime Skintegra mi je palo na pamet u jednom kasnonoćnom previranju po krevetu i razmišljanju o karijeri, budućnosti i stvarima koje u životu želim postići. I isprva mi je ime zazvučalo glupo, a cijela ideja pokretanja posla ovog kalibra nedostižna.
Međutim, Jelena je, kako sama kaže, pasionirani kozmetički konzument i skincare entuzijast. Gotovo sedam godina na svojemu blogu Babushka obrađivala je teme iz područja ljepote, zdrave prehrane i fitnessa, pisala je recenzije kozmetičkih proizvoda. Pa je pronašla i nišu.Uvijek su mi u mislima bile djevojke i žene koje poput mene same, imaju velikih problema s kožom i koje svaki dan provode ispred ogledala osjećajući se loše.
SKINTEGRA NIJE KLASIČNA KOZMETIKA
Hrvatskih kozmetičkih proizvoda koji svoje proizvode baziraju na principima klinički dokazanih sastojaka i dokazane funkcionalnosti gotovo i nema, a obzirom da sam i sama vlasnica vrlo zahtjevne, osjetljive i reaktivne kože, u toj praznini vidjela sam mogućnost da našem tržištu ponudim proizvode koji, osim klasičnih "bio", "eko" i "organskih" tvrdnji, korisnicama daju vidljive i konkretne rezultate.
Današnje povjerenje i sve veću popularnost koju uživa Skintegra, Jelena je izgradila još u blogerskim godinama.
Za svoj blog nikada u životu nisam uzela niti kunu. Sve sam radila s ciljem da svojim čitateljicama prenesem brutalno iskrene dojmove kozmetike koju sam isprobavala. Uvijek su mi u mislima bile djevojke i žene koje poput mene same, imaju velikih problema s kožom i koje svaki dan provode ispred ogledala osjećajući se loše.
Ovaj, u cijelosti hrvatski proizvod u samome je vrhu aktualnih trendova u kozmetičkoj industriji. Skintegra nije klasična kozmetika, spada u granu kozmeceutike, odnosno kozmetike s određenim, dokazivim učinkom.
Nemaju klasične kozmetičke iritanse, ne sadrže denaturirani alkohol ili sintetska bojila, ali sadrže visokofunkcionalne sastojke u ispravnim, visokim koncentracijama. A tu je i dodana vrijednost Skintegrina portala.Jako je bitno navečer odstraniti make-up i zaostale nečistoće te izbjegavati proizvode koji su jako parfumirani.
Svakodnevno na društvenim mrežama i internetskom portalu educiramo korisnike o pravilnoj primjeni kozmetike i funkcionalnostima kozmetičkih sastojaka. Naši proizvodi u svakom segmentu proizvodnje, od sastojaka do finalnih produkata, potpuno su oslobođeni od testiranja na životinjama. I sve naše proizvode prvo testiram ja osobno.
Skintegra je na tržištu četiri mjeseca i zasad nudi četiri proizvoda - noćni serum za eksfolijaciju Clarion, serumsku emulziju Hydra B, uljni booste Naro i Tria Light, tretmansku kremu koja obnavlja oštećenu kožu.
JELENINI SAVJETI ZA NJEGU KOŽE
Čitateljicama savjetuje da prilikom kupnje bilo kojeg kozmetičkog proizvoda budu maksimalno oprezne te da kompletan opis proizvoda pročitaju s razumijevanjem, ako je potrebno i dva puta, žele li biti sigurne da kupuju nešto kvalitetno i funkcionalno.
Strka i zbrka koje danas vladaju našom svakodnevicom ne dozvoljavaju nam da detaljno proučavamo svaki proizvod prije kupnje, nego se uglavnom povodimo za onime što bombastično piše na prednjoj strani kozmetičke ambalaže.
A što se tiče univerzalnoga beauty savjeta koji mogu primijenjivati svi, bez obzira na godine i tip kože, Jelena kaže:
Jako je bitno navečer odstraniti make-up i zaostale nečistoće te izbjegavati proizvode koji su jako parfumirani ili bazde na alkohol. To je osnova svega pa čak i za normalnu, nezahtjevnu kožu.Skintegra je na tržištu četiri mjeseca i zasad nudi četiri proizvoda - noćni serum za eksfolijaciju Clarion, serumsku emulziju Hydra B, uljni booste Naro i Tria Light, tretmansku kremu
Danas je jako moderna azijska beauty rutina s 10 slojeva proizvoda, 7 slojeva esencija i slično, ali osjetljive i reaktivne kože od ovakve ekstenzivne rutine mogu imati samo štetu.
U stvarnosti, koži je potrebno nekoliko esencijalnih koraka da bi bila zdrava - čišćenje, eksfolijacija, toniziranje, hidratacija i obnavljanje lipida hranjivim proizvodom te eventualno nešto za lokalno tretiranje problematičnih zona.
A hrana i držanje stresa pod kontrolom igraju užasno veliku ulogu u njezi kože iznutra. Jelenin je savjet uvijek jesti sezonsko, lokalno te birati neprocesuirane namirnice niskog ili srednjeg glikemijskog indeksa.
Ljudi zaboravljaju da je koža prije svega organ i da je tretiranje kože na ispravan način zapravo briga za vlastito zdravlje.
Ova mlada poduzetnica smatra da se njegovana žena osjeća izvrsno u svojoj koži, bez obzira na godine.
Zato žene u tridesetima najednom počnu obraćati više pozornosti na kvalitetnu preparativu, nego dekorativu. U nekim godinama više i nije bitno imamo li koju boru više ili manje, bitno je tih 10 -15 minuta ujutro, naš mali ritual i osjećaj da smo se u gužvi koja čini svakodnevicu malo posvetili sebi.