Uvijek inovativan i hrabar u modnom izričaju i načinu prezentacije svoga rada poznati modni dizajner Ivan Alduk i ovaj puta nadmašuje očekivanja, iznenađuje nas doista posebnom i netipičnom modnom kampanjom vjenčanica te pokreće trendove.
Kako izazvati reakciju u vrijeme kada su nam osjetila gotovo pa postala neosjetljiva na podražaje i kada jedina reakcija ostaje odmah rukom ili komentar "lijepo je". Baš to izvrsno polazi za rukom hvaljenom dizajneru Ivanu Alduku i njegovom timu koji nas s pet modnih kolekcija i izvrsno estetski osmišljenih kampanja iznenađuje na godišnjoj razini.
Linije vjenčanica su uz tijelo, blagog sirena prizvuka te naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili su pak šire A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom
Strah od nečeg novog i nepoznatog te pripadajuća reakcija javnosti nisu osujetili želju tima da novu kolekciju vjenčanica za proljeće i ljeto 2019. prikaže na novi, minimalistički i umjetnički način. Fotografkinja Jelena Balić objeručke je prihvatila ideju stvaranja nečeg novog i neobičnog, a u tome ju je vjerno slijedila i vizažistica Simona Antonović svojim smjelim pristupom. Naš je zaključak da im je i ovoga puta to uspjelo!
Postati predvidljiv i samim time dosadan jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja brenda u današnje vrijeme koja za sobom povlači brojne dugoročne posljedice. Upravo na tome tragu novu kolekciju vjenčanica, koja je već dostupna u našem showroomu za isprobavanje i naručivanje, željeli smo predstaviti u nimalo očekivanoj modnoj priči, pročišćenoj od suvišnih detalja i tako predvidljivih cvjetnih akcenata.
Crno-bijeli ton koji odaje pomalo umjetnički dojam te predivan tamnoputi njemački model Rebecca N. (Stella Models) doista su naglasili ljepotu jednostavnosti i ne pretjerivanja koju zagovaramo i pri dizajnu Alduk vjenčanica, izjavio je Ivan Alduk u povodu predstavljanja nove, vizualno neočekivane kampanje.
Alduk vjenčanice su i u novoj sezoni izuzetno moderne, pročišćene i nadasve udobne, a tkanine na podlozi od svile, tila i organze ručno su dorađivane i reljefne. Linije vjenčanica su uz tijelo, blagog sirena prizvuka te naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili su pak šire A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom.
Decentno otvoreni dekoltei, leđa ili ramena daju posebnu čar novoj kolekciji koja se kroz ovu kampanju samo nagovješćuje u obliku efektna detalja ili teksture te nas upravo na taj način priziva da je upoznamo i uživo te isprobamo. Alduk vjenčanice izrađuju se prema mjerama klijentica, uz potrebnu personalizaciju koja uključuje manje promjene na modelu vjenčanice usuglašene na probama, a cijena im se kreće od sedam do devet tisuća kuna.
Svrha modne kampanje je kreativno pozicioniranje brenda i prenošenje poruke – kolekcija je gotova, dostupna za isprobavanje i naručivanje, a upravo činjenica da nismo htjeli prikazati svaki detalj na haljini te na taj način izbjeći statičnost i efekt lookbooka, ostavlja dovoljno interesa i prostora za upoznavanje novih vjenčanica na samoj probi koja je u našem showroomu besplatna i može se rezervirati putem društvenih mreža ili na alduk.hr, rekao je Alduk.
Ovaj hrvatski modni brend gradi izvrsnu poslovnu i kreativnu priču koja vrlo često ne slijedi ustaljena pravila već izmišlja i piše svoja, ali upravo ga ta činjenica čini posebnim i uvijek zanimljivim. Miljenik brojnih pripadnica javnog života, ali i vjernih klijentica, ovom kampanjom je itekako dokazao da nas uvijek ima čime iznenaditi. Alduk će uskoro predstaviti i kompletan lookbook vječanica za 2019. godinu kojim će prezentirati sve novosti i modele bridal linije.