Kampanja kojom Karla trgovine luksuzne obuće i modnih dodataka predstavljaju novu kolekciju proljeće-ljeto 2018. maštovito sljubljuje neobične frizure i modu, uz koje nećete proći nezamijećeno.

Galerija

Već 28 godina Karla trgovine, ukorak sa svjetskim metropolama, donose aktualne modne trendove svojim kupcima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku. I ovog proljeća u Karla trgovinama potražite novitete koji dolaze s potpisom najpoznatijih svjetskih dizajnera obuće i modnih dodataka.
 

Vještim povezivanjem modnih dodataka i maštovitih frizura – Karla kreativni tim predstavio je novu kampanju za kolekciju proljeće-ljeto 2018. Kampanju «nose» različite frizure, koje baš odgovaraju aktualnim modnim trendovima i ukrašene su odabranim komadima obuće i modnih dodataka iz Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, Furla, Twinset, Giancarlo Paoli i Coccinelle zadnjih kolekcija. Upravo ti modni detalji – obuća i modni dodaci – savršeni su «ukras» uz koje, ove sezone, nećete proći nezamijećeno.

PR

Tako će sezonu proljeće/ljeto 2018. obilježit neobični materijali modnih dodataka, poput gumenih Furla torbica, ukrašeni efektnim 3D našivcima; topli spektar boja, od nježno ružičaste, fuksije, losos narančaste do vatreno crvene koje prožimaju Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, i Twinset kolekcije; miješanje raznih modnih epoha sa suvremenim trendovima gdje se sljubljuje retro estetika sa suvremenim dizajnom; te popularni colour blocking koji se vraća na velika, modna vrata.

«Haute Coiffure» kampanju potpisuje stilist Borut Mihalić, fotograf Mladen Šarić, video producent Timy Šarec, make up artist Saša Joković i hair stylist Milena Maršić.

Nove modele iz kolekcije proljeće-ljeto 2018. potražite na www.karla.hr