Kampanja kojom Karla trgovine luksuzne obuće i modnih dodataka predstavljaju novu kolekciju proljeće-ljeto 2018. maštovito sljubljuje neobične frizure i modu, uz koje nećete proći nezamijećeno.
Već 28 godina Karla trgovine, ukorak sa svjetskim metropolama, donose aktualne modne trendove svojim kupcima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku. I ovog proljeća u Karla trgovinama potražite novitete koji dolaze s potpisom najpoznatijih svjetskih dizajnera obuće i modnih dodataka.
Vještim povezivanjem modnih dodataka i maštovitih frizura – Karla kreativni tim predstavio je novu kampanju za kolekciju proljeće-ljeto 2018. Kampanju «nose» različite frizure, koje baš odgovaraju aktualnim modnim trendovima i ukrašene su odabranim komadima obuće i modnih dodataka iz Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, Furla, Twinset, Giancarlo Paoli i Coccinelle zadnjih kolekcija. Upravo ti modni detalji – obuća i modni dodaci – savršeni su «ukras» uz koje, ove sezone, nećete proći nezamijećeno.
Tako će sezonu proljeće/ljeto 2018. obilježit neobični materijali modnih dodataka, poput gumenih Furla torbica, ukrašeni efektnim 3D našivcima; topli spektar boja, od nježno ružičaste, fuksije, losos narančaste do vatreno crvene koje prožimaju Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, i Twinset kolekcije; miješanje raznih modnih epoha sa suvremenim trendovima gdje se sljubljuje retro estetika sa suvremenim dizajnom; te popularni colour blocking koji se vraća na velika, modna vrata.
This browser does not support the video element.
«Haute Coiffure» kampanju potpisuje stilist Borut Mihalić, fotograf Mladen Šarić, video producent Timy Šarec, make up artist Saša Joković i hair stylist Milena Maršić.
Nove modele iz kolekcije proljeće-ljeto 2018. potražite na www.karla.hr