Kišne kabanice ne moraju biti odjevni predmet koji se vadi iz ormara samo u slučaju kada za zaštitu od loših vremenskih uvjeta kišobran nije dovoljan. Upravo su to dokazale mlade dizajnerice Iva Pemper i Marina Sedlić koje stoje iza hrvatskog branda ZUZU
Dizajnerice Iva Pemper i Marina Sedlić s novopečenim brendom ZUZU žele zauzeti poziciju na domaćem i stranom tržištu.
Želimo upoznati tržište s našim kvalitetama i prednostima jer je u pitanju ručni rad za koji je potrebno dosta radnih sati i pažnje zbog prirode materijala s kojim radimo. Voljele bismo da se jednoga dana naše kabanice prošeću i po modnim pistama, navode mlade dizajnerice.
U nedostatku prozirnih i ženstvenih krojeva kada je u pitanju dizajn kabanica, magistrica grafičkog dizajna Iva Pemper i diplomirana specijalistica tržišnih komunikacija Marina Sedlić odlučile su preuzeti stvar u svoje ruke i napraviti kabanicu koja neće "pokvariti" kombinaciju ispod, i u kojoj se svaka žena može ponosno prošetati gradom.Iva Pemper i Marina Sedlić koje stoje iza hrvatskog branda ZUZU željele su stvoriti kabanicu koja neće pokvariti kombinaciju ispod
Naše se kabanice mogu kombinirati u raznim prilikama - od svakodnevnih kombinacija na traperice do haljina i štikli, te u takvim prilikama kabanica može dodatno 'podignuti' odjevnu kombinaciju. Svatko tko poželi kupiti kabanicu ima mogućnost samostalne kombinacije boja (od obruba do ušivnih trakica), načina zakopčavanja (cif ili drukeri) te dodavanje volana na određenim dijelovima kabanice.
Tom mogućnošću samostalnog kombiniranja brend ZUZU dao je dodatnu vrijednost proizvodu, a takav način personaliziranja kabanice znači isticanje i izdvajanje iz mase monotonih i više-manje jednakih ili slično odjevenih ljudi te ih čini posebnim, kreativnijim i drugačijim, istaknula je Marina Sedlić.
Već prvi pogled na kabanice poznatog je fotografa Deyana Barića podsjetio na futurističku estetiku znanstveno-fantastičnog klasika koji trenutno igra u našim kinima – "Blade Runnera".
Djevojkama se svidjela ideja današnjeg pogleda na budućnost iz perspektive pop-kulture prošlosti, 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća.
U originalnom kultnom klasiku Ridleya Scotta mnogim se gledateljima u živo sjećanje usjekla nevjerojatna detaljnost tog živog pogleda na svijet budućnosti. Možda danas još nemamo leteće automobile, pa čak nisu uobičajeni ni kišobrani sa svjetlećim neonskim drškama, ali prozirna kabanica kakvu nosi jedna od protagonistica filma, bila je onaj finalni okidač koji nas je natjerao da s novim nastavkom Blade Runnera u kinima, svoj projekt usmjerimo ka filmu koji je bio i ostao inspirator za mnoštvo kasnijih filmova, pa zašto onda ne i našeg modnog editorijala, izjavio je fotograf Deyan Barić iza kojeg se nalazi dugogodišnje iskustvo rada na fotografsko-modnim projektima koji izlaze iz okvira dosadnog i običnog.
Blade Runner filmom dominira futurizam obojen svjetlom neona. A to u Zagrebu u takvim količinama jednostavno ne postoji. Stoga su nam mlazovi vode suočene s jakim osvjetljenjem na fontanama bile dobrodošao vizualni surogat. Zlatni sat oko zalaska sunca, kroz providni materijal kabanica pružio nam je toliko željeni dojam utopijsko-destopijskog futurizma koji možemo vidjeti u filmu, rekao je Barić.Atraktivan retrofuturistički editorijal ovih kabanica inspirirao je kultni film 'Blade Runner'