Pod nazivom "Majčice Moja" nalazi se brend drugačijih majica za sve one koji žele nositi nešto posebno i istaknuti se u masi. Majice s natpisima poput legendarne rečenice Franje Šafraneka "Idem malo prek k Žnidaršiću" ili teksta iz knjige "Ježeva kućica" osvajaju na prvu
Majice s potpisom hrvatskog brenda "Majčice Moja" kao stvorene su za sve one koji su drugačiji od drugih. Ako ste oduvijek željeli imati majicu s natpisom "Perice, ljudi su svinje, nemoj nikome otvoriti svoje srce" ili s tekstom iz legendarne knjige "Ježeva kućica", pronaći ćete je u "Majčici Mojoj", brendu kojeg su pokrenuli supružnici iz Zagreba, Dubravka i Janko Posinovec.
Prije četiri godine supruga i ja smo započeli raditi motive za majice iz čisto egoističnih razloga - majice s motivima kakve smo željeli nismo mogli nabaviti u Hrvatskoj, a naručivanje preko interneta bilo je povezano s visokim cijenama dostave, upitnom kvalitetom/veličinom/krojem majica i u ovisnosti o biometereološkoj prognozi dežurnog carinika taj dan, tako da smo si sami krenuli izrađivati motive.Pod nazivom 'Majčice Moja' nalazi se brend drugačijih majica za sve one koji žele nositi nešto posebno i istaknuti se u masi
Dio motiva stavili smo na Facebook pod zezantskim imenom „Majčice moja“ aludirajući pritom na činjenicu da je supruga bila na porodiljnom i da se više bavila projektom, da izrađujemo majičice i da je nekakav uzvik sa pozitivnom intonacijom "majko mila!" željeni komentar na ono što radimo, priča Janko.
Stranica se počela širiti preko prijatelja i poznanika povećavajući bazu ljudi koji prate što Dubravka i Janko rade tako da su uz gušt stekli i obvezu nastaviti raditi i povećavati broj motiva. Inspiraciju nalaze u imenicama, bićima/stvarima/pojavama/događanjimam koje nisu mainstream ili ih barem oni tako ne doživljavaju.
Muž od Majčice
Reći da se u "Majčice Moja" motivima, nastavlja Janko provlači neki duh nostalgije možda nije toliko točno, koliko je to samo referenca na neka prošla vremena ili događaje koji su nam svima manje-više poznati ili smo ih imali priliku doživjeti, motivi specifični upravo za naše podneblje i prošlost. Zato su im hrvatski filmovi, gradovi, ljudi, pisci, specifični motivi iz 80-ih, neke hrvatske izreke ili preokupacije, draža inspiracija. Takav pristup brend Majčice Moja bitno udaljava od globalno prisutnih šabloniziranih natpisa na majicama.
California, USA, Vintage, i druge riječi koje možemo naći na današnjim općeprihvaćenim dizajnima majica globalnih brendova ustupaju kod Janka i Dubravke mjesto, primjerice, rečenici "Idem malo prek k Žnidaršiću" Franje Šafraneka iz filma "Tko pjeva zlo ne misli", svim pušačima poznatoj "Zapalim još jednu pa idemo", smiješno realnoj "Nije to skupo nego si se ti loše udala", itd.'Idem malo prek k Žnidaršiću' Franje Šafraneka iz filma 'Tko pjeva zlo ne misli', tekst iz knjige 'Ježeva kućica', smiješno realna 'Nije to skupo nego si se ti loše udala', samo su neki od natpisa na majicama 'Majčica Moja'
Dubravka i Janko imaju stalne poslove jer je izrada majice ipak bila i ostala zezancija i razbibriga koja, dodaje Janko, ne može biti dugoročni izvor zarade na koji bi se mogli osloniti.
Prinos kućnom budžetu od tih majica nas čini samo ljepšima kad izađemo na plac ili odemo u trgovinu, šaljivo kaže Janko te nastavlja:
Supruga se vratila na posao, tu je sada i dvoje naših kikača, vremena je nekako sve manje – tako da sam tokom vremena sve više ja – Muž od Majčice - preuzeo skrb o motivima i majicama, no trudim se i dalje djelovati jer osim što me to istinski zabavlja, osjećam veliko veselje kad dobijem pozitivne komentare na neki svoj rad tj. motiv.
"Majčice Moja" se osim majicama, ponosi i svojim metalnim retro pločama s natpisima. Osmišljene prigodno kao suvenir, zezancija, dekoracija ili poklon nastavljaju taj specifični humor u duhu našeg vremena i prostora.