Ponosna majka za reklamnu kampanju parfema 'My Glow' za trudnice i mlade majke nije odabrala jedno od svojih blizanaca, već je u naručju s jednakom dozom ljubavi kao što bi to učinila s Emmom i Maxom primila tuđe dijete.
Pjevačica Jennifer Lopez osim pjevanja bavi se i dizajniranjem odjeće i parfema. Upravo novi parfer koji će se uskoro naći u prodaji 'My Glow' bio je razlog da snimi reklamu u kojoj u naručju drži dijete.
S blagim i zadovoljnim osmijehom na licu Jennifer je predstavila svoj novi miris. U naručju drži dijete, a fotografije dokazuju kako parfem ima nježnu notu kako ne bi smetao djeci.
'Inspiraciju za novi parfem My Glow došla mi je kao rezultat osjećaja sreće i ispunjenosti koji trenutno osjećam.', objasnila je pjevačica.
Jennifer je na čep bočice stavila fotografije svojih blizanaca, a miris je mješavina lavande, vodenog ljiljana i božura.
Parfem je zapakiran u kutiji dizajniranoj prema pozivnicama koje su ona i njezin suprug Marc Anthony slali za zabavu darivanja svoje tada još nerođene djece. 'My Glow' će na tržište doći kao eau de toilette, losion za tijelo i gel za tuširanje.
Lopez je izdala sedam parfema, a njen prvi parfem 'Glow' je bio najprodavaniji parfem 2003. godine. Posljednji parfem koji je pustila u prodaju 2007. prije nego što je rodila blizance, bio je 'Glow After Dark'.
Parfem koji je namijenjen trudnicama i ženama s malom djecom nježnih je mirisnih nota kako svojim najmilijima intenzitetom parfema ne bi smetale, a ipak sebi podarile dašak ženstvenosti.