Proizvođači dječjih igračaka i odjeće našli su se na meti roditelja koji se bune zbog činjenice kako je sva odjeća za djevojčice u ružičastoj boji. Mame su zabrinute jer djeca već prije navršene treće godine postaju ovisni o 'barbie boji'

Upitate li bilo koju trogodišnju djevojčicu koja joj je omiljena boja, odgovor će biti isti - roza. Mame su zabrinuti i tvrde kako proizvođači svojim proizvodima stvaraju sterotipe i ovisnost jer djevojčice često odbijaju odjeću u drugoj boji.

Upitate li bilo koju trogodišnju djevojčicu koja joj je omiljena boja, odgovor će biti roza.

Zbog sve većeg broja roza artikala na policama svoj glas su digle i majke na raznim internet forumima te tvrde kako na taj način proizvođači stvaraju ovisnost kod najmlađih.

Stručnjaci pak objašnjavaju ljubav prema roza boji kod djevojčica time što se veliki broj odmah nakon rođenja susreće s tom nježnom bojom. Od dekica u koje su umotane prilikom izlaska iz bolnice do prve odjeće i igračaka.

Istraživanje koje je prošle godine provelo sveučilište u Newcastleu pokazalo je kako će djevojčice i žene između ponuđenih boja uvijek odabrati roza ili crvenu dok će muškarci pokazati na plavu i gotovo sve njezine tamnije nijanse.

Lanac dječje odjeće Mothercare izbacio je liniju odjeće za djevojčice u crnoj boji. Pjevačica Myleene Klass koja je pomogla u stvaranju linije Baby K, nakon što je i sama postala majka tvrdi kako je to vrlo praktično.

'Svi su ostali u šoku kada sam predložila da odjeća bude u crnoj boji, no to je chic i vrlo praktično jer se manje vide mrlje' tvrdi pjevačica.