Nakon što je Fashion.hr ispričao svoju modnu priču Cro A Porter otvara svoja vrata te nas poziva da uživamo u modnim poslasticama proslavljenih dizajnera koji će pokazati svoje kolekcije za proljeće/ljeto 2012. od 21. do 24. ožujka u Westgate Shopping Cityju

Monika Sablić
Kada je prošle godine debitirala na pisti Cro A Portera splitska dizajnerica Monika Sablić odmah je osvojila modnu publiku i kritiku. Hrabra i dosljedna slijedila je svoje snove i modnu viziju, te stvara novu kolekciju za proljeće/ljeto 2012. inspiriranu glazbom albuma grupe Madre Badessa, mediteranskim ugođajem i dalmatinskim temperamentom.

>> Mračna strana domaće modne scene

>> Vedrana Linardić: Snažan seksepil u prvom planu

U središtu modnog istraživanja našla se prava dalmatinska žena, istovremeno ranjiva i snažna, ženstvena i dišpetna. Monikina žena prava je vesela romantična duša, jednostavna a opet izrazito ženstvena.

Kolekcijom dominiraju lepršavi krojevi koji prate liniju tijela naglašavajući prikriveni seksipil. Haljina je bila i ostala ženino skriveno oružje u zavođenju.

Tipične ljetne boje prožete su kolekcijom, bijela, zlatna, bež, tragovi žute. Romantični duh kolekcije postignut je biranim materijalima poput svile, organdi, krep, čipkom i brokatom.
Prava dalmatinska modna priča s Iris Rajčić u glavnoj ulozi snimljena je na autentičnoj splitskoj lokaciji u Palači Judita te time postignuta bezvremenska teza stila – moda je prolazna – stil je vječan.

Anamarija Asanović
Zasigurno jedna od stvari koja nikada ne izlazi iz mode je svima omiljeno godišnje doba – ljeto. I upravo kada vam netko u istoj rečenici spomene ljeto i modu vaša asocijacija uvijek je nezaobilazna ljetna destinacija Saint Tropez. To mondeno mjesto  sinonim je za jedinstveni modni doživljaj u kojem caruju raskoš i bogatstvo za kojeg vrijedi modni autoritet više je uvijek više.

Upravo u toj ljetnoj destinaciji mlada dizajnerica Anamarija Asanović  pronašla je inspiraciju za svoju novu proljeće/ljeto 2012. kolekciju naziva WELCOME TO SAINT TROPEZ.

Nikada ne odustajući od svog modnog principa ženstvenost je i ovaj bit stavljena u prvi plan. Izrazito zaigrana kolekcija, namijenjena je svim modnim trendsetericama koje se ne boji biti ono što jesu, one koje uživaju u životu, vole zabavu i slobodnog su duha. Žena je to koja voli lijepo, koji svijet oko sebe doživljava hedonistički i prepušta se čistom užitku. Ona se nikome ne pravda, ona je predstavnica životnog stila 'bogati i slavni'.

Pomalo drska i bezobrazna a opet jednostavna i romantična Anamarija postigla je pravi ženski balans. Morski šik i slobodni duh Sanit Tropeza postignute je dojmom lepršavosti i bogatom i raskošnom upotrebom materijala žoržet. Materijali s printovima, aplikacijama i našivenim dodacima čine kolekciju pravom modnom bajkom koju bi svaka žena zasigurno poželjela u svome ormaru.

Anamarija stvara Saint Tropez tvornicu snova i svima dopušta da slijede svoje snove koliko daleki oni bili.

 Svaka kampanja dizajnerice Anamarija Asanović uvijek izazove veliku pažnju javnosti. Izuzetak nije ni ova kada se u glavnoj ulozi „it djevojke“ iz Saint Tropeza našla mlada glumica i zvijezda Larinog izbora Ornela Vištica.