Kada je 1948. godine Christian Dior na modnoj pisti predstavio modele naglašenog struka suknji i haljina koje od ženske stvaraju siluetu cvijeta, nastao je 'New Look' koji i danas djeluje bezvremensko. Šezdeset četiri godine kasnije, kreativni direktor Diora Raf Simons donosi novi 'look' za koji tvrdi da će jednako proći test vremena

Na predstavljanju Diorove ready-to-wear kolekcije za proljeće/ljeto 2013. svu pozornost okupljenih 'ukrao' je jedan jedinstveni odjevni komad iz te linije, no prilično ga je teško definirati. Jakna, haljina, jakna-haljina.

>> Dior Golden Jungle: Make up za umiljate mačkice i seksi predatorice

'Moglo bi se reći da je jakna, možda jakna-haljina ili samo haljina, a možda i jakna-kaput?! Teško je to definirati jednom riječju. Imao sam jako puno reakcija na ovaj odjevni komad jer je to svima nešto novo. I svi žele definirati što je to, no ne može se definirati. Upravo je to i bio moj cilj; kreirati novu ikonu za Dior.

Ako već moram definirati, onda bih rekao da je to jakna-haljina, ali to je jedan komad. I svima koji to žele nositi nudim slobodu izbora; nositi ga samostalno, u kombinaciji s hlačama ili s dugom, tj. kratkom suknjom' objasnio je Raf Simons.

>> Dior za modne istomišljenice Grace Kelly

Ovaj se zanimljiv komad pojavio na netom završenom Paris Fashion Weeku, u sklopu Diorove revije, u različitim kombinacijama – primjerice, s plisiranom suknjom, kao i samostalno, te smo sigurni kako je ovaj model ove sezone tek probio led i možemo ga očekivati i u idućim kolekcijama. A s time se složio i Simons.

'Riječ je o vrlo zanimljivom komadu za koji želim da u budućnosti predstavlja modnu kuću Dior, odnosno estetiku koja bi bila prepoznatljiva na ulici. Može se zakopčati sprijeda, lako se skida i odijeva, a možete ga nositi i raskopčanog. To je novi look' rekao je Simons.