Iako zemljom vlada recesija Hrvati i dalje najradije lutaju šoping centrima iz kojih rijetko tko izlazi bez vrećica. To je zato što smo modno najosvještenija nacija u ovom djelu Europe!
Istraživanje austrijske agencije RegioPlan Consulting pokazalo je kako prosječno tročlano hrvatsko kućanstvo godišnje za odjeću izdvoji 930 eura, piše Jutarnji.
To je više od Poljaka koji na odjeću potroše 750 eura, Čeha koji za odijevanje izdvajaju 580, te Poljaka kojima je za te potrebe dovoljno 520 eura.
>> Šoping izaziva stanje koje je potrebno liječiti!
>> Za šoping groznicu su krive emocije i stres
Hrvati su dakle modno najosvješteniji narod u središnjoj i jugoistočnoj Europi, a spremni su izdvojiti i posljednju kunu kako bi u svoj ormar spremili nešto novo.
I dok je mladim ljudima iz regije puno interesantniji odlazak u kino, kazalište ili na koncert, Hrvatima je to luksuz, radije će prošetati do najbližeg ili onog najdaljeg šoping centra.
Dokaz su i pojedini brandovi koji se kod nas prodaju najbolje u regiji gdje se pojedine kolekcije rasprodaju u samo nekoliko dana.