Modna kuća Chanel predstavila je novu kampanju za kultni miris Bleu de Chanel.
U kampanji koju je režirala legenda filmske industrije, Martin Scorsese, glavnu ulogu odigrao je glumac Timothée Chalamet koji je postao dio nove ere kultnog mirisa ove modne kuće.
Nadahnuti magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom ovog mirisa, Scorsece i Chalamet prvi put su radili skupa te stvorili suvremenu sliku slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja.
Nakon što je 2010. godine režirao prvu komapanju za Blue de Chanel, Scorsese je ponovo iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put.
U svijetu u kojem nas znaju zaslijepiti svjetla slave, Timothée Chalamet tumači čovjeka koji kreće u potragu da pronađe samoga sebe, slijedeći samo svoj instinkt, u duboko iskrenoj ulozi napisanoj samo za njega.
Crno-bijele scene pune kontrasta prikazuju dualnost između slavne ličnosti lika i njegove tamne strane, dok bljeskovi plave boje simboliziraju nadu i daju tračak optimizma. Razigrana upotreba boja kuliminira u finalnoj sceni u kojoj se lik uronjen u plavu boju suočava sa svojom unutarnjom istinom ilustrirajući prouku kampanje: Pronađi svoju plavu, pronađi sebe.
Bleu de Chanel ima točno potrebnu količinu uvjerenja i intenziteta da predstavlja čovjeka koji odbija biti tipiziran, koji odbacuje fasade i koji se ne boji pokazati ranjivost.