Domaći modni brend DeLight predstavlja novu proljetnu kolekciju koja slavi snagu suptilne jednostavnosti i bezvremenske sofisticiranosti.
S posebnim naglaskom na suknje i odijela, kolekcija donosi savršen balans klasičnih krojeva, najkvalitetnijih tkanina i boja i uzoraka koji nadilaze sezonske trendove. Svaki komad nosi prepoznatljiv pečat vrhunske izrade iz ateljea u Vlaškoj 6, čineći ga ne samo odjevnim predmetom, već i modnim izrazom osobnosti.
Suknje, koje su dosad bile dostupne isključivo putem personaliziranih narudžbi, ove sezone zauzimaju posebno mjesto u kolekciji.

Istovremeno, brend ostaje dosljedan svojoj filozofiji - prilagodbi svakom tijelu.
Jedan od najvažnijih razloga zašto odjeću ne prodajemo online upravo je naša predanost individualnom pristupu.
Svaki komad koji napusti naš atelje mora biti savršeno prilagođen klijentici i njenoj figuri.
Kroz individualni pristup, u vremenu brze mode, želimo ponuditi odjeću koja traje, koja se ne podređuje prolaznim trendovima, već evoluira s osobom koja je nosi, istaknuo je dizajner Ivan Friščić, osnivač brenda DeLight.
Odijela prilagođena modernoj ženi
Odijela iz nove kolekcije ponovno potvrđuju svestranost koja nadilazi klasične okvire.
Precizno krojena i profinjena odijela prilagođena su modernoj ženi koja od odjeće očekuje više – da je prati u svim aspektima života.
Bilo da je riječ o poslovnim sastancima, posebnim prilikama ili ležernijim trenucima, DeLight odijelo postaje ključni komad garderobe.
Spajajući eleganciju i udobnost u savršen sklad, prilagođava se tempu suvremenog života. Posebnu pažnju privlači oversize odijelo, koje unatoč voluminoznoj silueti naglašava figuru i pruža osjećaj besprijekornog stila.
Tkanine najviše kvalitete
Nova kolekcija donosi tkanine najviše kvalitete – od vune do finih svilenih materijala – koje osiguravaju dugovječnost i udobnost. Svaka nit, svaki gumb, svaki pažljivo oblikovan detalj odraz su vrhunske izrade po kojoj je DeLight prepoznatljiv.
U paleti boja dominiraju plava, crvena, fuksija, smaragdno zelena i nježne nijanse ružičaste, dok se inovativni materijali, poput scube izrađene od 100% viskoznih niti, ističu kao spoj luksuza i održivosti. Odijela su izrađena od fine vune i svile, dok bluze donose raskoš svile u punom sjaju.
Vizija brenda pretočena je u kampanju kroz objektiv Maria Poje, dok su zaštitna lica kolekcije Ivana Gulin i Tina Mustapić donijela priču o suvremenoj ženi koja odiše samopouzdanjem. Završni dodir besprijekorne elegancije osigurale su Mihaela Dodić (make-up) i Slađana Mišić (frizure), upotpunjujući estetiku kolekcije u duhu DeLight filozofije.
Artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight trgovini u Vlaškoj 6 u Zagrebu, a sve novosti uvijek možete saznati i putem službene Instagram i Facebook stranice.