Ugledni modni dizajner Riccardo Tisci postao je novi kreativni direktor legendarnog britanskog brenda Burberry, koji je popularizirao nošenje balonera u cijelom svijetu

Galerija


Modna kuća Burberry za svojeg novog kreativnog direktora postavila je Riccarda Tiscija. Slavni talijanski dizajner koji je posljednjih 12 godina potpisivao ženske kreacije u Givenchyju na novo radno mjesto dolazi 12. ožujka, te će tako zamijeniti Christophera Baileya.

Ovaj potez ne čudi ako je poznato da su izvršni direktor Burberryja Marco Gobbetti i 43 godina star Tisci radili zajedno u Givenchyju te da ih veže veliko prijateljstvo.

Riccardo je jedan od najtalentiranijih dizajnera našeg vremena. Njegov dizajn ima suvremenu eleganciju te vještinu spajanja ulične odjeće s visokom modom što je iznimno važno današnjim konzumentima luksuznih dobara, priznao je Marco Gobbetti.
Riccardo Tisci - 3 Foto: Getty Images

Modnom prelasku veseli se i slavni dizajner koji je otkrio da ima ogromno poštovanje prema legendarnom britanskom brendu koji je, između ostalog, popularizirao nošenje balonera.

Očekuje se da će prva kolekcija s Riccardovom pomaknutom kreativnom vizijom biti predstavljena na rujnu ove godine.

Gotičar romantična srca

Richardo Tisci školovao se u talijanskom dizajnerskom institutu d’Aate Applicata u Cantuu, a diplomirao na londonskoj akamdemiji Central Saint Martins 1999. godine.

Prije nego što je dobio posao u Givenchyju surađivao je s kompanijama poput Pume i Coccapanija, a radio je i u tvrtki Ruffo Research koja je pomagala mladim dizajnerima da lansiraju svoje karijere.

Sa svojom prvom samostalnom kolekcijom na milanskom Tjednu mode u rujnu 2004. oduševio je javnost i struku, te je vrlo brzo dobio ponudu da radi u prestižnoj francuskoj modnoj kući.

Riccardo Tisci - 1 Foto: Getty Images

Iako je opsjednut gotičkim elementima i minimalizmom, Tisci se smatra romantičarom čije su kreacije prožete određenom dozom senzualnosti.

Omiljeni dizajner poznatih i slavnih dama

U svojoj dugogodišnjoj karijeri surađivao je s brojnim damama iz svijeta glazbe, filma i mode. Radio je kostime za Madonninu Sticky & Sweet turneju, odijevao je Rihannu na njezinoj Diamond turneji, kao i Beyonce u sklopu turneje On the Run.

Kreirao je kostime za balet "Bolero" Maurica Ravela u francuskoj operi Garnier, ali i nekoliko kolekcija tenisica za Nike. Osmislio je parfem Le Dahlia Noir u suradnji s Francoisom Demachyjem. Povrh svega, pomaknuo je modne granice kada je 2010. godine prvi zaposlio transrodnu osobu Leu T. za svoju kampanju.

O njegovoj veličini i važnosti u svijetu mode možda najbolje svjedoči činjenica kako je nakon objave podatka o modnom transferu cijena Burberryjevih dionica porasla za 2 posto.