Ubrzo nakon što je iz Podravke stigao razigrani video spot za Vegetu, “Slobodno kuhaj”, pregledan više od 1.5 milijuna puta, Podravka je predstavila i novu, modernu i bogatu web stranicu svog najistaknutijeg brenda - Vegete.

Vegeta se predstavila kroz novu, redizajniranu web stranicu www.vegeta.hr. Razigran, inspirativan i kreativan dizajn na moderan način priča jednu od najpoznatijih kulinarskih priča – priču o Vegeti i inspiraciji koju već desetljećima donosi u naše domove.

Redizajnirana web platforma u potpunosti odražava duh novog pristupa “slobodno kuhaj” ne samo postojećim, nego i nešto mlađim potrošačima. Poruka je da u današnje vrijeme na trenutke provedene u kuhinji gledamo kao na zabavu, užitak i druženje s prijateljima, ali i upoznavanje s novim okusima i maštovitim jelima, a Vegeta je pritom naš tajni dodatak.


Jela koja odgovaraju vašem trenutnom raspoloženju

Sama web stranica prati sve trendove moderne digitalne komunikacije, obiluje tehničkim mogućnostima i u potpunosti je prilagođena za interakciju na svim vrstama uređaja – od stolnih računala do tableta i pametnih telefona. U jednakoj mjeri se obraća postojećim potrošačima te novoj, mlađoj publici, koja svoje vrijeme u kuhinji provodi na drugačiji način, čineći je mjestom zabave, druženja i otkrivanja novih recepata i jela.

Stranica je razvijena u suradnji s tvrtkom Nivas, s kojom Podravka ima niz uspješnih projekata, a dizajnirana je u duhu novog pozicioniranja Vegete te svojim zabavnim, interaktivnim i informativnim mogućnostima odlično odražava novu filozofiju “slobodno kuhaj”.

Najveća novost je interaktivan sadržaj “Mood Food” gdje na zabavan način dobivate inspiraciju za jelo koje odgovara vašem trenutnom raspoloženju.

Nije bitno jeste li mrzovoljni, sretni, opušteni, zaljubljeni – Vegeta uvijek ima pravo rješenje. U prilog tome, da ideje za recepte nisu nastale slučajno, govori činjenica da je napravljeno istraživanje tržišta i za pripremu recepata angažiran psiholog. Rezultat su kvalitetne informacije i ciljana, usmjerena inspiracija.

Takav pristup prati logiku moderne digitalne komunikacije, ali i modernog pristupa kuhanju, gdje je sve podređeno trenutnim željama i potrebama korisnika.

Posebno bismo istaknuli video zapise kultnog TV showa „Male tajne“ kojih se najmlađi možda i ne sjećaju, ali malo starijima je obilježio djetinjstvo i veći dio mladosti. Doživljaj je kao da smo sjeli u vremeplov iz filma „Povratak u budućnost“ i brzinom svjetlosti proputovali kroz povijest. Zanimljivo je da je redizajnirana stranica svjetlo dana ugledala na isti datum kao onaj postavljen na brojaču u filmu.

Cilj Vegete je potaknuti inspiraciju, igranje i zabavan pristup kuhanju i provođenju vremena u kuhinji. Zato je i nova internetska stranica napravljena kao sveobuhvatna kulinarska platforma s novim, inovativnim konceptima, kao što je Mood Food. Novim webom i pristupom pratimo želje i potrebe mlađih potrošača“, rekla je Marinka Akrap, direktorica sektora Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Korisnici se mogu zabaviti i upitnikom “Koja si vrsta piletine?” (zasigurno ste oduvijek bili u dilemi :)) te detaljno istražiti Vegetine proizvode, povijest i sl.

Vrhunska tehnologija i prilagodljivost čitateljima

Redizajn nove web stranice radila je tvrtka Nivas, s kojom je Podravka napravila niz uspješnih projekata. Stranica je napravljena pomoću vodećih tehnologija i prilagođena svim posjetiteljima, bez obzira s kojeg uređaja pregledavaju sadržaj.

Kako vam ne bismo odali baš sve male tajne nove Vegetine stranice, najbolje je da sami pogledate, isprobate i saznate što je nas toliko oduševilo.