Ovih vam blagdana Giorgio Armani pruža čaroliju i maštu u novom filmu nadahnutom duhom svoga kultnog ženskog mirisa Sì.
U glavnoj je ulozi oskarovka Cate Blanchett, globalna ambasadorica Giorgio Armani beauty brenda, a sam film zrači očaravajućom, hirovitom privlačnošću.
GLAMUROZAN, BLAGDANSKI SVIJET
Kampanja Holiday 2020. stvara razigrani svijet iznenađenja koji će vas prenijeti u nove dimenzije. Iskustvo gledanja ovog filma slično je sreći koju osjećamo kod otvaranja poklona. U filmu Cate Blanchett kreće na maštovito, radosno putovanje kroz niz različitih estetskih svjetova, od kojih svaki odgovara jednom od slova u imenu „ARMANI”.
Snimljen kao niz prizora ostvarenih na pojedinačnim scenografijama u okviru jednog studija, film dočarava atmosferu moderne iluzije. Poigravajući se perspektivom i omjerima, ovaj je očaravajući svijet toliko privlačan da mu se gledatelj ne može oduprijeti, nego se jednostavno prepušta njegovu ushićujućem šarmu.
OČARAVAJUĆE, RADOSNO PUTOVANJE
Snimljen pod redateljskom palicom francuske redateljice Fleur Fortuné, koja je režirala najnoviji film za miris Sì 2019., instinktivni ritam filma vodi gledatelja od jedne vizualno privlačne scene do druge, a pritom je svaki trenutak očaravajuće maštovit. Ovaj je svijet inspiriran prepoznatljivim bojama brenda Giorgio Armani pa tako prevladavaju bogata crvena i bujna zlatna sa sjajnim šljokicama. U ovom elegantnom, fantastičnom svijetu Cate Blanchett nas iznenađuje i oduševljava na svakom koraku. Od bezbrižnog ležanja na krevetu u raskošnoj modnoj haljini, izigravanja vile sa svjetlećim štapićem ili otkrivanja mnoštva poklona, glumica utjelovljuje kršenje pravila i život prepun strasti. Da bi odražavala nadahnjujući duh filma, kao i samog mirisa Sì, za zvučnu podlogu odabran je remiks hita „You Don’t Own Me” iz 1963. američke pop pjevačice Lesley Gore.
Blagdansko raspoloženje brenda Armani beauty pretočeno je u novu elegantno odvažnu kampanju za medije koju je pripremio Tom Munro. Istovremeno predstavljajući gracioznost i snagu, Cate Blanchett u kampanji nosi haljinu iz kolekcije Armani/Privé tamnocrvene boje, čiji je korzet ukrašen blistavim šljokicama, dok se suknja sastoji od slojeva tila. Cate se nalazi među velikim zlatnim slovima koja čine naziv „ARMANI”, a igra perspektiva dočarava zaigrani duh filma.
I film i kampanja za medije objedinjuju neovisnost duha i sofisticiranost koju Sì utjelovljuje od svog debija 2013. godine. Kao deklaracija o slobodi, ljubavi i životu, miris Sì slavi hrabrost žena, potičući ih da pišu vlastita pravila i žive život punim plućima.