Čak i da ne znate baš ništa o njezi kože, nije teško primijetiti da Korejke i Japanke imaju prekrasnu, sjajnu, gotovo prozirnu kožu bez tragova pigmentacije i tamnih mrlja. One svoju dnevnu rutinu njege kože shvaćaju ozbiljno, a svoj ten dovode gotovo do savršenstva.

 

Briga o koži dio je japanske i korejske kulture koju zapadnjaci počinju sve više i više usvajati. Oni polaze od toga da se o koži treba brinuti od najranije dobi, točnije od 14. godine života te je osim kozmetičkim preparatima tretirati i dubinski, dovoljnim unosom tekućine kako bi bila sjajna i hidratizirana. Stvaranje rutine od rane dobi donosi dugoročne rezultate čineći kožu prozračnom i blistavom, baš poput najfinijeg porculana, te usporava proces starenja kože.

Svaka Korejka ili Japanka rekla bi vam da u krevet ne odlazi a da nije prošla beauty rutinu u barem pet, šest ili više koraka. Ona se najčešće sastoji od čišćenja lica, pilinga, toniranja, seruma i hidratacije te maske za lice.

S obzirom na to koliko se o koži brinu, ne čudi što japanske i korejske kozmetičke kompanije posebnu pažnju posvećuju naprednoj tehnologiji prilikom kreiranja i izrade proizvoda. Većina njih bazirana je na hijaluronskoj kiselini, a odlikuje ih visoka kvaliteta i koncentracija aktivnih sastojaka.

Osim neizbježnog hijalurona, njihovi proizvodi sadrže i AHA kiseline, koje se najčešće nalaze u proizvodima za eksfolijaciju. Riječ je o alfa-hidroksilnim kiselinama koje su iznimno blage, a koriste se za probleme sa suhom kožom, začepljene ili proširene pore. Mogu ih koristiti svi jer su pogodne za sve tipove kože. Proizvodi obogaćeni tom takozvanom voćnom kiselinom nježno uklanjaju mrtve stanice te čine kožu čistom i zaglađenom.

Upravo zbog tih razloga i kod nas se pojavila potreba za njihovim proizvodima jer tko ne bi želio imati prekrasno meku, mladoliku i blistavu kožu čak i u svojim tridesetima, četrdesetima ili pedesetima.

Kako bi udovoljio zahtjevima tržišta, dm je u svoje redove proizvoda uveo brojne iz Koreje i Japana. Među njima su vrlo hvaljena japanska linija za njegu lica HADA LABO TOKYO te vodeća korejska inovativna kozmetika TONYMOLY. Osim njih, tu su još i KOCOSTAR, COSRX, Jumiso, Missha, Yoskine, Frudia.

Svoju jutarnju rutinu možete primjerice započeti s Good morning gelom za lice COSRX koji uklanja sve nečistoće, potom ten ujednačiti s Jumiso tonikom Hello Skin koji sadrži AHA kiseline te nastaviti rutinu s popularnim losionom za lice HADA LABO TOKYO koji se u Japanu proda svake dvije sekunde, a koji će koži pružiti potrebnu hidrataciju. Priču možete zaokružiti s hidratantnom dnevnom kremom za lice Missha i BB kremom istog brenda, koji će pružiti koži potrebnu zaštitu tijekom dana.

Prije negoli legnemo u krevet naša koža zahtijeva posebnu rutinu koja će je pripremiti za regeneraciju. Prije svega lice treba očistiti micelarnom vodom ili kremom, a idealna je Yoskine Asayake micelarna krema za čišćenje lica. Lice bi potom trebalo ponovo proći Hello Skin Jumiso tonikom kako bi se uklonile sve eventualne zaostale nečistoće s njezine površine.

Azijci su poznati po već ranije spomenutima maskama za lice, bez kojih jedna Korejka ili Japanka ne može zamisliti svoju dnevnu rutinu. One hrane kožu, čiste od nečistoća i vraćaju joj zdravi sjaj. Njih bi trebalo koristiti barem tri puta tjedno, pa će tako oni koji imaju suhu ili normalnu kožu primjerice staviti masku od borovnice Frudia koja će pružiti koži svu potrebnu vlažnost, dok će se oni koji žele svojoj koži povratiti sjaj i učiniti je mekšom nego ikad prije možda odlučiti za masku za lice Missha s ekstraktom bisera.

Posljednji korak, ali nikako najmanje važan jest noćna krema za lice koja će našu kožu obnoviti i zagladiti tijekom noći. Nova linija Kirei japanske kozmetike Yoskine, posvećena je pomlađivanju kože koja svojim lifting efektom otpuštanja retinola podiže lice u poznati V-oblik.

Posvećenost njezi kože za Korejce i Japance stil je života koji se prenosi iz naraštaja u naraštaj, a o njoj se brinu neovisno o životnoj dobi. Zbog toga njihova kozmetika pokriva širok spektar proizvoda kako bi svatko mogao pronaći nešto baš za sebe.