Otvorenje trgovine s kozmetikom okupilo je poznata lica s domaće scene među kojima su se isticale vitke manekenke Antea Kodžoman, Mia Kovačić, Martina Čular i Iva Jerković. Sve su za ovu prigodu odabrale nepogrešivu kombinaciju uskih traperica i kože
Na Cvjetnom trgu održano je svečano otvorenje trgovine Illamasqua, a događanju su prisustvovale brojne domaće zvijezde.
Zagreb se tako po prvi puta našao na kreativnom putu najorginalnijeg make up branda današnjice. Sve zaljubljenike u umijeće šminkanja Illamasqua će razmaziti svojim prozvodima u prvom brand storeu u samom središtu Zagreba, na Cvjetnom trgu.
>> Šminka koja će otkriti vaše skriveno lice
Apsolutno očaravajuća ponuda boja, pigmenata i tekstura stvorena je za sve koji svoju osobnost dodatno naglašavaju kvalitetnom šminkom.
Svoje oduševljenje brandom pokazali su i mnoge hrvatske dame.
Da lijepom tijelu sve dobro pristaje dokazale su manekenke Mia Kovačić, Iva Jerković, Martina Čular i Antea Kodžoman koje su najjednostavnijim i najpopularnijim modnim komadima - uskim trapericama i kožom naglasile vitku liniju.
Mia, ljubiteljica komotnog, urbanog stila se pojavila u tamno plavim trapericama uskog klasičnog kroja i raskopčanoj traper košulji ispod koje se nazirao bijeli top te kožnom lajbeku. Jednostavan stajling osvježila je zlatnim štiklama i debelom narukvicom.
>> Iva Jerković: Ljepotica utegnuta u 'it' haljinu
>> Mia Kovačić predstavila nove modele omiljenih čizama
S druge strane, zavodljiva Iva je jeans kombinacijom kao i obično naglasila svoj snažan seksepil.
Traperice visokog struka iskombinirala je uz crnu top koji je u prvi plan stavio njezino bujno poprsje, a kao točka na i bila je kratka motoristička kožna jakna i crne štikle sa zakovicama te žarko crveni ruž na usnama.
Otvaranje novog kozmetičkog središta uveličali su i strani gosti. Joseph Corré izvršni direktor branda kao sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena, je već u djetinjstvu izbliza upoznao magiju modne industrije.
Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost u mnogome su pridonijeli da 1994. realizira ideju o brandu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur, s kojim kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen ‘najboljim modnim brandom’.
Illamasqua brand noći, koji ohrabruje i muškarce i žene da istražuju svoj alter ego, plijeni pažnju po Londonu od prvog dana svojeg lansiranja u prosincu 2008.
Illamasqua potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku. Kao zapanjujući spoj kultura Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo naslijeđe i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti.
Proizašla iz spontanog miksaa utjecaja: od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920. do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz 'alternativne scene' za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije.
Illamasqua je šminka noći, proizvod visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Ona je čvrst i jasan stav. Simbol tolerancije. Slavljenje posebnosti. Samouvjerena izjava o sebi i vlastitoj osobnosti. Ona se usuđuje biti drukčija i izazivati ustaljene trendove.