Da seks prodaje sve poznata je činjenica. A kada se prodaje bilo što vezano uz seksualnu aktivnost, mašti nema kraja. Kampanje su vrlo često duhovite ili provokativne i uvijek dobro zamijećene
Reklamne kampanje za Durexove proizvode, a posebice kondome, poznat su sinonim za provokaciju.
Neke od njih su zabavne, neke čak i zabranjene, ali sve izazivaju pažnju te doprinose širenju poruke o važnosti zaštite tijekom spolnog odnosa.
Tako je i s najnovijom kampanjom koju potpisuje njemački ilustrator i dizajner Andrej Krahne. Kroz glavnu ideju 'ne pričaj, nego pokaži', Krahne je kampanju koncipirao na crtežima seksualnog odnosa para u nekoliko poza.
Njihovo uživanje u sigurnom seksu iskazano je nizom pojmova koji se asociraju uz intiman odnos.
Kontracepcijske tablete: zaštita od trudnoće ili opasnost po zdravlje?
Fotografije kampanje dovoljno govore, a njihovim pažljivim proučavanjem možda dobijete i odgovor na vječno pitanje: tko više uživa u seksu – muškarci ili žene?