Žene se promatraju kao seksualni objekti kada reklamiraju odjeću, kamione, ali i sendviče. U glave novih (ali i starijih) generacija usađuje se misao kako ženska vrijednost isključivo počiva na njezinoj vanjštini i stupnju atraktivnosti
Rijetke osobe promatraju reklame na televiziji i u magazinima kritičkim okom, te razmišljaju o skrivenim porukama koje iste šalju svojim korisnicima. No dovoljno je zapitati se biste li u određenoj reklami voljeli vidjeti svoju kći, pa da se svaka sekunda te iste propagandne poruke dobije novi smisao.
Projekt We are #WomenNotObjects (Mi smo žene, a ne objekti) bori se protiv ponižavanja žena i pretvaranja istih u seksualne objekte unutar reklamne industrije.
U propagandne svrhe mnoge kompanije 'ogoljuju' žene kako bi prodali što veći broj proizvoda. Na taj način podsvjesno šalju poruku da su žene manje vrijedan spol, odnosno da njihova važnost leži u tome kako izgleda, a ne što čini ili govori.
Da bi potaknuli diskusiju o nepravednom tretiranju žena u industriji oglašavanja, projekt #WomanNotObjects snimio je moćan video koji ukratko secira seksepilan položaj žene u reklamnim spotovima, ali i što žene misle o tome.