Štikla ili bengalka? Vrijeme je da razbijemo mitove o pravim hardcore navijačima.

Zamislite tipičnu pripremu strastvenog nogometnog navijača za gledanje utakmice. Prvo se biraju štikle koje donose sreću, zatim torbica koja savršeno pristaje, a na kraju haljina koja mora biti pogodna za oduševljeno poskakivanje nakon postignutog zgoditka. Ako mislite da ovo nije priprema jedne navijačice za gledanje utakmice, onda je nova Heinekenova kampanja stvorena za vas.

Heineken® je pokrenuo novu kampanju "Nazdravi za prave hardcore navijače" s ciljem redefiniranja pojma pravih, strastvenih navijača i poticanja uključivosti u nogometu.

Tatjana Jurić jedna je od tih navijačica koja razbija mitove, a štikle, haljina i torbica njezina su osnovna oprema za gledanje tekme s prijateljicama. Tatjana se zato rado pridružila Heinekenovoj kampanji u kojoj će pokazati jedan svoj svečani navijački dan.

Uz Tatjanu, Heinekenovi ambasadori razbijanja mitova o nogometnim navijačima su poznati chef i ribar David Skoko te influencer Matej Zlopaša. Skoko će nam pokazati kako jedan ribar i navijač uživa u omiljenom sportu i kada je daleko na pučini, dok će Matej Zlopaša organizirati gledanje finala Lige prvaka za svoje prijatelje.

Cilj kampanja "Nazdravi za prave hardcore navijače" je pokazati da nogometni navijači dolaze iz svih sfera života. Tatjana, David i Matej, svaki na svoj način, pokazuju da pravi hardcore navijač može biti bilo tko – od elegantne dame u štiklama, preko strastvenog ribolovca, do kreatora humorističnih sadržaja na društvenim mrežama. Pratite njihove priče i pridružite se proslavi nogometa uz Heineken.

Za više informacija o kampanji i kako se možete uključiti, posjetite službenu stranicu kampanje.