Pravilo je da u vodu ne ulazimo barem pola sata nakon jela, a postoje i određene namirnice koje je bolje izbjegavati prije plivanja. Donosimo 7 namirnica koje vam mogu pokvariti guštanje u vodi ako ih konzumirate prije plivanja

1. Sladoled
Konzumiranje hrane s visokim udjelom masnoća prije plivanja može uzrokovati probleme s probavom i osjećaj nelagode, a sladoled je veliki krivac za to. Puno bolji izbor ledene slastice bit će sorbet.

2. Ljuta hrana
S obzirom na to da nam je tijelo najviše u vodoravnom položaju dok plivamo, refluks kiseline može predstavljati problem, a začinjena hrana može još više pogoršati taj problem. Zato prije plivanja ne konzumirajte ljute umake, papričice i drugu hranu koja bi vam mogla stvarati nelagodu.

Sladoled i druga hrana s visokim udjelom masnoća prije plivanja može uzrokovati probleme s probavom i osjećaj nelagode

3. Voćni sokovi i gazirana pića
Umjesto voćnih sokova i gaziranih pića koji mogu uzrokovati nadutost i grčeve, prije plivanja okrijepite se vodom ili sportskim sokovima. Sastav voćnih sokova i gaziranih pića stvara pritisak na vanjski sloj abdominalnog zida što vam može otežati plivanje.

4. Celer
Određena hrana poput celera može izazvati kemijsku reakciju zbog koje će koža biti vrlo osjetljiva na ultraljubičasto zračenje. Pojedete li celer prije odlaska na plažu ili bazen postoji veća mogućnost da ćete izgorjeti na suncu.

5. Alkohol
Alkoholna pića smanjuju sposobnost reagiranja i prosudbe, a to može biti naročito opasno kada je ulazak u vodu u pitanju. Stoga je najsigurnije izbjegavati alkohol u potpunosti prije ulaska u more, bazen ili bilo koje druge mjesto za kupanje.

6. Grahorice
Grahorice i mahunarke poput leće i graška sadrže puno vlakana koje je dobro za zdravlje, ali može izazvati nadutost, zatvor i grčeve što vam može pokvariti ljetnu uživanciju.

7. Kava
Konzumiranje kave i energetskih pića može izazvati proljev ili mučninu dok ste u vodi, a postoji i opasnost da ćete osjetiti dehidriranost.