Prva večer Bipa Fashion.hr-a bila je posvećena mladim modnim snagama, a svoje nove kolekcije predstavili su Vicko Racetin, Helen Kelen, brand SSYYNN i Jelena Geštakovski s brandom y/GIA.
Posebnu pažnju privukla je upravo revija Jelene Geštakovski. Ta 29-godišnja Zagrepčanka gradi svoj brend y/GIA već posljednjih pet godina, a njezine kreacije često se mogu vidjeti u modnim editorijalima i u spotovima domaćih glazbenika.
Na modnom događaju predstavila se kolekcijom od 15 kreacija koje propituju statusne simbole srednjeg staleža. Ona se referira na dizajneričino djetinjstvo i njezino shvaćanje statusne podjele, pa su u oblikovanju kolekcije korišteni modni motivi s početka 2000-ih.
Kako bi se dočarao lažni sjaj društva, upotrebljavani su tekstili s premazom i karakteristični tekstilni uzorci spomenutog vremena. Nostalgična kolekcija pod imenom 'Zlatne' poentira nemogućnost materijalnog ostvarenja i providnost lažnog statusnog predstavljanja, otkrila je Jelena Geštakovski portalu Fashion.hr.
Ta poanta posebno je podcrtana prozirnom vjenčanicom. Riječ je o ironičnoj interpretaciji smjele haljine predimenzioniranog kroja s dugim velom koja razotkriva cvjetne aplikacije na predjelu grudi i bijele bokserice.
Jelena Geštakovski u svojim kreacijama često na ironičan komentira aktualne društvene prilike. Dio njezine nove kolekcije pogledajte u fotogaleriji na početku teksta.
Milica iz "Kumova" u vjenčanici koja će se svidjeti ljubiteljicama raskošnih kreacija, sviđa li se vama?
Vjenčanica Celine Dion proglašava se najlošijom, a zbog jednog ukrasa diva je završila u bolnici