Kada je u pitanju prehrana, Julia Roberts nije tipična holivudska glumica. Umjesto šejkova na bazi mlade zelene pšenice i namaza od avokada koje preferira većina zvijezda u Kaliforniji, zgodna žena voli "konkretna“ jela sastavljena od bjelančevina.

Čak i kada jede salate, prednost daje onima koje su sastavljena od jaja, sira, pancete i orašastih plodova koje daju energiju, grade mišiće te pomažu u mršavljenju.

Chef Taylor Boudreaux iz restorana Napa Valley Grille otkrio je magazinu People recept za toplu salatu od prokulica i proteina, koju Julia Roberts uvijek jede kod njega.

Topla salata od prokulica, pancete i jaja
15 grama pancete
1 jaje
kozji sir po želji
1 žlica tostiranih pistacija
60 grama prokulica
30 ml preljeva za salatu

Priprema:

1. Pancetu narežite na sitne kockice i prepržite na tavi dok ne postane hrskava.

2. Prokulice operite i narežite na sitne kriške, pa prepirjajte na masnoći od pancete.

3. Ovako pripremljene prokulice začinite s preljevom napravljenom od žlice francuskog senfa, maslinova ulja, vinskog octa, dvije žlice limunova soka, soli, papra te začinskog svježeg bilja poput peršina i timijana.

4. Preko prokulica posipajte nasjeckane tostirane pistacije, poširano jaje i nešto nasjeckanog kozjeg sira. Dobar tek!

Pročitajte i 4 namirnice za fit tijelo koje Jennifer Aniston jede svaki dan.