Ako ste u potrazi za doručkom koji će probuditi vašu usporenu štitnjaču, u nastavku provjerite koje namirnice preporuča inženjerka biomedicine Fern Olivia Langham

Kombinacija meko kuhanih jaja, avokada i drugih namirnica sjajna je za štitnjaču
Kombinacija meko kuhanih jaja, avokada i drugih namirnica sjajna je za štitnjaču Foto: Guliver/Thinkstock
Fern Olivia Langham, po zanimanju inženjerka biomedicine, samo je jedna u moru žena koje boluju od kroničnog limfocitnog tireoiditisa tj. Hašimotove bolesti.

Dugi niz godina borila se sa svim zdravstvenim problemima koje ova autoimuna bolest nosi sa sobom, a onda je odlučila istražiti kako određena hrana u kombinaciji s tjelovježbom i jogom djeluje na usporenu štitnjaču.

Fern svako jutro jede isti doručak sastavljen od namirnica koje bude usporenu štitnjaču.

Ustanovila je kako je doručak važan obrok za sve oboljele od Hašimotove bolesti, a ključno je pojesti ga unutar 90 minuta od buđenja kako biste štitnjači pomogli da se probudi.

Naravno, najvažnije je pritom pojesti prave namirnice. Na popisu zabranjenih nalaze se sve one koje potiču upalne procese u utrobi poput mlijeka, procesirane hrane, namirnica s glutenom ili pržene hrane.

Fern je osmislila antiupalni doručak pun proteina, antioksidanta i zdravih masti. Uvidjela sam kako kod osoba s usporenom štitnjačom i disbalansom hormona najbolje rezultate daje kombinacija životinjskih i biljnih proteina na dnevnoj bazi, kazala je.

Sada svako jutro jede isti doručak sastavljen od namirnica koje bude usporenu štitnjaču i priznaje da se osjeća sjajno.

- 2 meko kuhana jaja
- pola avokada
- 2 manje ili 1 veća šnita dimljenog lososa
- malo zelenog povrća po želji
- dulse alge

Jaja su izvor joda i omega 3 masnih kiselina, losos je bogat mineralom selenom koji ublažava upalne procese u organizmu i jača imunosni sustavi dok zeleno povrće i alge pomažu tijelu da izbaci toksine te potiču probavu.

 

A post shared by Fern Olivia Langham (@fernolivia) on