Modna dizajnerica i nagrađivana hrvatska poduzetnica novije generacije, Aleksandra Dojčinović, otvorila je u strogom centru Zagreba novi butik svog brenda Lei Lou, koji na hrvatskom i međunarodnom tržištu uspješno posluje već gotovo petnaest godina.

Zagrebačka Ilica na ovaj je način postala bogatija za jedan novi prostor, što je u postpandemijsko vrijeme od velike važnosti za domaće poduzetništvo, a sama Aleksandra Dojčinović ne krije koliko je ponosna na ovaj projekt koji je sa svojim timom suradnika realizirala u tek nešto manje od mjesec dana.

Naime, na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 danas se na čak 270 kvadrata prostire Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, kojem dodatnu prostranost i dubinu daje sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je priznatog arhitekta Ante Vrbana.

Iako je rok za završetak radova bio kratak, jer smo htjeli otvoriti prije ljeta, paralelno s izlaskom nove kolekcije u prodaju, uspjeli smo ostvariti sve zacrtano. Svi smo radili gotovo danonoćno, no čim smo prvi put kročili u završen prostor, znali smo da se trud itekako isplatio jer sve izgleda točno onako kako smo zamislili.

Ovo je kruna mog dosadašnjeg rada, dućan u centru Zagreba, grada u kojem sam odrasla i koji mi je tako puno dao, a kojem se zato uvijek nastojim odužiti svojim djelovanjem. Moje su modne revije uvijek bile i svojevrstan hommage Zagrebu, održavane na nekim od najljepših, ali i nekim zaboravljenim, a prekrasnim gradskim lokacijama, govori Dojčinović i dodaje kako na ovaj način, svojim primjerom, želi potaknuti i druge poduzetnike da počnu razmišljati o povratku ili dolasku u centar.

Samo djelovanjem i dobrim poslovnim projektima možemo starom Zagrebu vratiti nekadašnju slavu o kojoj toliko volimo pričati. Grad mogu oživjeti samo dobre, kvalitetno osmišljene i pozitivne poslovne priče i ja sam uvjerena da Hrvatska ima puno mladih i hrabrih ljudi s vizijom kako centru Zagreba udahnuti novi život. Stvar je samo u tome da treba početi, a ne čekati druge da počnu. To je lekcija koju sam naučila jako rano i uvijek je nastojim primjenjivati u poslu, kaže Aleksandra, čiji će novi dućan ujedno biti multimedijski prostor u kojem će jedan dio biti izložbeni, posvećen našim eminentnim umjetnicima, mahom članovima umjetničke grupe Gorgona.

Riječ je o značajnoj investiciji kojom Dojčinović okreće novi list u svom poslovanju jer će, kaže, napokon na jednom mjestu moći ponuditi sve što brend ima - haute couture, bridal i ready-to-wear odjeću, modne dodatke, torbe, nakit i cipele. Asortiman je uoči otvorenja upotpunjen novom ljetnom kolekcijom za koju je snimljena i popratna kampanja, zapravo jedna urbana foto priča koju potpisuje naša eminentna fotografkinja Maja Kljaić.

Slika nije dostupna Lei Lou by Alex Dojčinović na najvećoj njemačkoj šoping platformi

Lei Lou ljeto Aleksandra vidi kao ultra chic, s krojevima i draperijom koji ističu siluetu, u puderastim, nježnim nijansama i pomalo neobičnijim kombinacijama boja, a razliku i ovaj put čine detalji. Prati ga, naime, nova kolekcija slamnatih šešira u klasičnim i pastelnim tonovima, no posebna su priča i ovaj put cipele, sandale i natikače s remenčićima, ali ponajprije novi, hit model balerinki od mekane i brušene kože s ukrasnom kopčom, koje će svakom ljetnom outfitu dati dozu profinjenosti i ženstvenosti.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju