Plasiranje nove kolekcije malog petrinjskog brenda prekinula je katastrofa koja je zahvatila njihov grad i njihov mali tim.

No, brend statement nakita Jo-Jo Design odlučio je, kažu, izvući maksimum iz situacije te osvijestiti zahvalnost kod njih i pratitelja brenda.

Ovaj mali hrvatski brend predstavio je novu kolekciju svega nekoliko dana prije potresa koji je zahvatio rodni grad dizajnerice Vesne Markanović – Petrinju.

Ne samo da brend potječe iz Petrinje, već je ona inspiracija za komade svake kolekcije, što je uvijek s ponosom istaknuto.

Slika nije dostupna Made in Petrinja: Kristinine kreacije zaslužuju da ih opet nose žene diljem Hrvatske

Činjenica da su rodni krajevi članova našeg tima pogođeni jakim potresom sve je svakidašnje probleme stavila u drugi plan. Iako smo svi dobro, živi i zdravi, naša srca su slomljena zbog svih prijatelja koji su pretrpjeli drastične štete na domovima.

No, znajući da želimo pomoći, te da nema mjesta za tugu, odlučili smo ovo vrijeme iskoristiti kako bismo umirili misli te shvatili koliko smo mali i krhki u usporedbi sa svemirom. Ovo vrijeme poslužilo nam je da shvatimo koliko smo zahvalni za sve što imamo – obitelj, prijatelje, krov nad glavom te, naravno, Jo-Jo Design pratitelje bez kojih ne bismo bili gdje jesmo.

Razbacane perlice će se pospremiti, ljudi nahraniti, a domovi izgraditi, ali na nama je da iz ove tragedije izađemo snažniji no ikad, puni optimizma i nade.

Hvala svima koji su nam još jednom dokazali da je samo nekoliko sekundi dovoljno da se cijela Hrvatska ujedini te pruži pomoć na kojoj ćemo zauvijek biti zahvalni. Bila slučajnost ili intuicija, drago nam je da je zaštitni motiv naše nove kolekcije upravo leptir – simbol transformacije i novog početka, jer nas upravo to čeka u narednim mjesecima, rekla je osnivačica brenda Vesna Markanović.

INSPIRACIJA U PRIRODI

Kao i inače, dizajnerica iza brenda inspirirala se prirodom tražeći motive koje je vješto stilizirala i pretvorila u komade nakita koji ne mogu proći nezamijećeno.

Osim prepoznatljivih leptira i kukaca, tu su i novopredstavljeni broševi s motivima papiga.

No, novosti nisu samo zastupljeni motivi, nego i komadi koje do sada nismo viđali. Tako su se već uigranom timu naušnica, ogrlica i broševa pridružile narukvice u nekoliko nizova te rajfovi.

Imajući na umu ženu snažnih stavova koja voli riskiranje i eksperimentiranje, ali i luksuz i eleganciju, stvoreni su bezvremenski komadi koji će jednako dobro izgledati i na novogodišnjem partyju i na dnevnoj šetnji gradom.

A činjenici da se svaka nositeljica Jo-Jo nakita osjeća uistinu posebno doprinosi i informacija da je svaki komad nakita ručno rađen te unikatan, stvoren u samo jednom primjerku i stoga neponovljiv.

Kolekcija je načinjena od poludragog kamenja, visokokvalitetnih perlica, bisera i kristala, tako da ćete se s Jo-Jo nakitom družiti godinama.

Ovih hladnih dana odvažite se eksperimentiranju s multifunkcionalnim proizvodima nove Jo-Jo Design kolekcije koje ćete moći personalizirati prema svom ukusu.

Srž su kolekcije bogate ogrlice upotpunjene prepoznatljivim broševima s animalnim motivima. Ogrlice i broševi nisu fiksni, tako da ćete uživati u isprobavanju novih kombinacija. Broš, osim na ogrlici, možete nositi i na sakou ili kaputu kako biste obogatili poslovne kombinacije, a možete ga koristiti i kao ukras u kosi.

Novu kampanju potpisuje mladi dvojac - Karlo Jelić u ulozi fotografa i Ivana Brajdić u ulozi modela. Jo-Jo Design nakit možete pratiti na Facebook i Instagram profilima, a kupiti ga možete na novootvorenoj web stranici - www.jojodesign.info. Za one koji nakit žele upoznati uživo, tu su Nera poklon galerije u Sisku i Petrinji.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju