Otkako se pojavila na Netflixu sredinom rujna ove godine, serija "Squid Game" privlači pažnju gledatelja i puni medijske stupce diljem globusa. Ne samo da je najgledanija u Hrvatskoj na ovom streaming servisu, već i u dobrom dijelu svijeta.

Scenarističko i redateljsko djelo Hwang Dong-Hyuka je zastrašujuća priča o grupi osoba s velikim financijskim problemima koji se priključuju nemilosrdnoj igri preživljavanja. Da bi osvojili glavnu nagradu, prepuštaju se tradicionalnim korejskim dječjim igrama, ali sa smrtnom opasnošću.

Pažnju mnogih privukao je lik Kang Sae-byeok (igračice 067), mlade izbjeglice iz Sjeverne Koreje koja se odlučila uključiti u igru kako bi mogla platiti pronalazak i spašavanje ostalih članova svoje obitelji preko granice. Ova uloga dodijeljena je mladoj manekenki HoYeon Jung iz Seula.

HoYeon Jung rođena je 23. lipnja 1994. godine u glavnom gradu Južne Koreje, a zarana je znala da se žele baviti modom. Započela je manekensku karijeru još kao 16-godišnjakinja na Tjednu mode u Seulu, a završila je modni smjer pri ženskom sveučilištu Dongduk.

Zablistala je u četvrtoj sezoni popularnog televizijskog showa "Koreja traži top modela" (Korea's Next Top Model). Iako je sezonu završila na drugom mjestu, medijska pažnja osigurala joj je mnoge poslove, uključujući i snimanje editorijala za poznate časopise kao što su Vogue Girl Korea, Nylon Korea i Elle Wedding.

Na međunarodnoj sceni debitirala je 2016. godine kao model za modnu kuću Louis Vuitton. Nosila je revije i za Marca Jacobsa, Max Maru, Fendi, Albertu Ferretti, Jeremyja Scotta, Lanvin, Dolce & Gabbanu, Bottegu Veneta, Acne Studios, Roberta Cavallija, Schiaparelli, Etro i druge poznate dizajnere i modne kuće.

Krasila je naslovnice japanskog i korejskog Vogua te Harper's Bazaar Korea, a pojavila se i u promidžbenim spotovima za modne kuće Chanel, Louis Vuitton i Hermes, brend Gap te Sephorinu kampanju "Let's Beauty Together".

U siječnju prošle godine objavljeno je kako HoYeon Jung postaje glumica te da je potpisala ugovor s agencijom Saram Entertainment. Njezinu odluku o novom smjeru u karijeri podržao je i njezin dugogodišnji partner – južnokorejski glumac Lee Dong-hwi.

Prvi glumački posao koji je dobila? Squid Game.

U svega nekoliko dana nakon emitiranje serije na Netflixu HoYeon Jung je postala najpopularnija korejska glumica na Instagramu s više od 16 milijuna pratitelja. Istovremeno, Louis Vuitton ju je odabrao za svoju globalnu ambasadoricu.

Kada je mediji pitaju hoće li se posvetiti glumi ili modi, spremno odgovara: Nadam se da neću morati birati, priznala je HoYeon za američki magazine TeenVogue. Vrlo sam fleksibilna osoba i nadam se da ću moći raditi i jedno i drugo.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju