Kada je riječ o ženskim torbama o ukusima se ne raspravlja no činjenica je da ih žene vole a neke su spremne za njih izdvojiti cifre koje prelaze i njihovu mjesečnu plaću.
Toga su svjesni i proizvođači pa ovaj modni dodatak doseže cijenu i preko 100 tisuća dolara jer osim torbe kupujete i ime odnosno sam brand.
Decentne i profinjene torbe modnog branda Bottega osim kvalitete trendsetericama garantiraju i visoku sofisticiranost.
Ricky torbe koje su dobile ime po supruzi poznatog Ralpha Laurenta brand je koji je vrlo popularan na Američkom tlu no u Europi se i nije proslavio.
Model torbi Chloe modne kuće Paddington popularizirala je Kate Moss,ali sam dizajn nije oduševio modne znalce. No to i nije ništa čudno jer američki dizajneri rijetko uspijevaju napraviti hit torbu. Jedan od rijetkih koji je to i uspio je Zac Posen.
Jedan od modnih divova je i Prada koji su osvojili mnoge svjetske glumice i pjevačice.
Isto je ostvario i Yves Saint Laurent je sa svoji Muse modelom torbe jednostavnog dizajna koja se trenutno smatra kao jedna od najboljih modnih investicija.
>> Torbe i potpetice su must-have bez obzira na bolove
>> S logom Louis Vuittona i vreće za smeće postaju torbe
Pri vrhu ljestvice najskupljih torbi je trenutno vrlo popularna Birkinica modne kuće Hermes izražena od krokodilske kože uzgojene na vlastitoj farmi u Aziji.
Posljednji veliki hit koji je osvojio svijet ženskih torbi je Fendijev B bag čiji dizajn se može opisati kao jednostavan ali vrlo atraktivan i prepoznatljiv.
Uradak Marca Jacobsa za modnu kuću Louis Vuitton također je podigao mnogo prašine na svjetskoj modnoj sceni no mišljenja o samom dizajnu su vrlo podijeljena.
Bez obzira na cijenu i ime modni stručnjaci su se složili u jednom, a to je da se torbom ne može kupiti stil, a prava torba je ona koja se može prilagoditi osobnosti onoga koji je nosi.
Više u In Magazinu.