Odricanje u doba recesije postalo je gotovo neminovno, da je poželjno kupovati samo nužne komade odjeće i reciklirati staro već su dobro poznati savjeti koji su najčešće upućeni ženama. No da dame iz krizne situacije neće izaći kratkih rukava pokazala je britanska robna kuća koja je na tržište izbacila '2 u 1' čizme
Vodeći se po najnovijim istraživanjima tržišta potrošača po kojem žene za određenu svotu novca očekuju ekvivalent kvalitete i dizajna proizvoda, britanska robna kuća Debenhams je predstavila čizme 2 u 1.
>>U recesiji žene žele izgledati bolje nego ikada
Radi se o kožnatim čizmama točnije gležnjačama koje su prilagođene dnevnim odjevnim kombinacijama, a koje u svega nekoliko poteza postaju elegantne čizme do koljena.
>>Čizme zbog kojih će se dizati krediti!
Dodatak u obliku kožnatog produžetka do koljena koji se spaja ispod potplate, s dvije ukrasne kopče u tek nekoliko sekundi transformira dnevne gležnjače u trendi visoke čizme.
'Žene nikada nisu bile pažljivije oko novca, ali ipak žele uložiti u kvalitetu i dizajn' istaknula je Natelle Baddeley voditeljica robne kuće.
Cijena od tisuću i dvjesto kuna, točnije 120 funti naišla je zasada na pozitivan odjek među Britankama koje imaju na umu kako za cijenu jednog para zapravo dobiju dva.