Vodeći se po najnovijim istraživanjima tržišta potrošača po kojem žene za određenu svotu novca očekuju ekvivalent kvalitete i dizajna proizvoda, britanska robna kuća Debenhams je predstavila čizme 2 u 1.
>>U recesiji žene žele izgledati bolje nego ikada
Radi se o kožnatim čizmama točnije gležnjačama koje su prilagođene dnevnim odjevnim kombinacijama, a koje u svega nekoliko poteza postaju elegantne čizme do koljena.
>>Čizme zbog kojih će se dizati krediti!
Dodatak u obliku kožnatog produžetka do koljena koji se spaja ispod potplate, s dvije ukrasne kopče u tek nekoliko sekundi transformira dnevne gležnjače u trendi visoke čizme.
'Žene nikada nisu bile pažljivije oko novca, ali ipak žele uložiti u kvalitetu i dizajn' istaknula je Natelle Baddeley voditeljica robne kuće.
Cijena od tisuću i dvjesto kuna, točnije 120 funti naišla je zasada na pozitivan odjek među Britankama koje imaju na umu kako za cijenu jednog para zapravo dobiju dva.