Lanac robnih trgovina Target skori početak proljeća slavi s kampanjom koja slavi ženska tijela u kupaćim kostimima – tijela svih oblika i veličina.
Krilatica kampanje je #NOFOMO ('no fear of missing out, hrvatski prijevod 'bez straha od propuštanja') žene želi potaknuti upravo na to – da zbog straha od pokazivanja tijela ne propuste uživati u životu, da odbace sve nesigurnosti i da prožive svoju najbolju sezonu bikinija do sada.Pokazati tijelo u kupaćem kostimu ili bikiniju za mnoge je žene nelagodno iskustvo. Lanac robnih trgovina Target odlučio je tome stati na kraj
Target ohrabruje žene da objavljuju svoje fotografije u kupaćim kostimima s hashtagom #NOFOMO i da polože #NOFOMO zavjet – obećanje da će izaći u svijet umjesto da im nepouzdanje u izgled vlastitog tijela pokvari uživanje pod suncem. Žene su se, naravno, odazvale u velikom broju, a neke blogerice osvrnule su se i na to da i žene koje se čine samopouzdanima i za koje smo uvjereni da se osjećaju dobro u vlastitoj koži, može mučiti nesigurnost u vlastiti izgled.
Zbog svega toga vrlo je važno stvoriti zabavan i pozitivan pristup sezoni kupaćih kostima umjesto da se grozimo toga doba godine.
Trenerica fitnesa Molly Galbraith odlučila je da se neće opterećivati time što drugi ljudi misle o njenom tijelu. Na Facebooku objavila je svoju fotografiju u bikiniju i uz nju moćan komentar. Pogledajte kako izgleda tijelo za 94.300 lajkova.
I glumica Nina Dobrev odbija gladovati kako bi bila mršava jer to, kaže Nina, nije njen đir. Pogledajte kako izgleda zdravo Ninino tijelo u bikiniju.