Provokacija je uvijek dobrodošla u svijetu marketinga. Njome se privlači pažnja reklamama zasićenih potrošača i osigurava glavno mjesto u zgražavanju ćudoredne javnosti. Upravo je na tu kartu igrala i poznata marka traperica
Lijepe manekenke koje obećavaju lijepo tijelo, zategnuta lica i odgovarajući lifestyle već su toliko uobičajene u reklamnim kampanjama da gotovo sve ostaju nezamijećene.
Ako se reklama po nečemu ne ističe i ne izaziva polemike, teško će naći pamtljivi put do šire publike.
To zna i poznata marka traperica Diesel koja je svojom novom kampanjom 'Be stupid' u Velikoj Britaniji podigla toliko prašine da ju je agencija Advertisnig Standard Authority odlučila zabraniti.
Točnije, radi se o dvije sporne fotografije uz slogan kampanje 'Smart may have the brains, but stupid has the balls. Be stupid'.
Na jednoj od njih manekenka u bikiniju fotografira svoje međunožje dok je u pozadini promatra lav, na drugom se plakatu žena popela na ljestve, podigla majicu te pokazala grudi nadzornoj kameri.
>> VIDEO: Provokacija, seks i Madonna za Louis Vuitton
Premda se na niti jednoj od fotografija ne vidi niti jedan sporni dio tijela, agencija je zabranila promotivne plakate jer promiču neprihvatljivo ponašanje i neznanje.
Dieselova obrana navodi kako fotografije 'prikazuju izrazito jako i neočekivanu sliku ženstvenosti' dodajući kako ona s nadzornom kamerom ističe' društvenu preokupiranost nadzornim kamerama.