Provokacija je uvijek dobrodošla u svijetu marketinga. Njome se privlači pažnja reklamama zasićenih potrošača i osigurava glavno mjesto u zgražavanju ćudoredne javnosti. Upravo je na tu kartu igrala i poznata marka traperica

Lijepe manekenke koje obećavaju lijepo tijelo, zategnuta lica i odgovarajući lifestyle već su toliko uobičajene u reklamnim kampanjama da gotovo sve ostaju nezamijećene.

Ako se reklama po nečemu ne ističe i ne izaziva polemike, teško će naći pamtljivi put do šire publike.

To zna i poznata marka traperica Diesel koja je svojom novom kampanjom 'Be stupid' u Velikoj Britaniji podigla toliko prašine da ju je agencija Advertisnig Standard Authority odlučila zabraniti.

Točnije, radi se o dvije sporne fotografije uz slogan kampanje 'Smart may have the brains, but stupid has the balls. Be stupid'.

Na jednoj od njih manekenka u bikiniju fotografira svoje međunožje dok je u pozadini promatra lav, na drugom se plakatu žena popela na ljestve, podigla majicu te pokazala grudi nadzornoj kameri.

>> VIDEO: Provokacija, seks i Madonna za Louis Vuitton

Premda se na niti jednoj od fotografija ne vidi niti jedan sporni dio tijela, agencija je zabranila promotivne plakate jer promiču neprihvatljivo ponašanje i neznanje.

Dieselova obrana navodi kako fotografije 'prikazuju izrazito jako i neočekivanu sliku ženstvenosti' dodajući kako ona s nadzornom kamerom ističe' društvenu preokupiranost nadzornim kamerama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju