DeLight kroz bajkovitu kampanju snimljenu u jesenskom ambijentu predivnog Falkensteiner Hotela & Spa Iadera predstavlja ključne komade za ovu sezonu
U luksuznom ambijentu Falkensteiner Hotela & Spa Iadera, a pod fotografskim vodstvom Karmen Poznić, ispred objektiva se kao zaštitno lice nove kampanje hrvatskog modnog brenda DeLight našla Andrea Andrassy. Samosvjesna i vrlo izražajne osobnosti savršen je primjer žene kojoj je kolekcija namijenjena.
Andrea Andrassy i DeLight vole se od samih početaka brenda i sada je sazrio trenutak u kojem se ta privrženost pretvorila u poslovnu suradnju. Andrea odijeva stvari koje joj se sviđaju, vrhunskih materijala i izrade, ali i koje odgovaraju njezinu karakteru, kao na primjer crveno poslovno odijelo koje je kreirano i osmišljeno baš za nju, a odabirom boje odlično se uklopilo u bajkovitu jesensku obalu Punta Skale, objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.
Inspiraciju prilikom kreiranja ove kolekcije kreativni dvojac potražio je u djetinjstvu i profinjenosti, posebno prilikom osmišljavanja kaputa koji su se i pokazali kao bestselleri brenda. Bogati materijali, stroge linije, jednostavnost i funkcionalnost odlika su ove kolekcije koja će biti nosiva godinama.
S velikim zadovoljstvom prihvatila sam poziv za snimanje nove DeLight kampanje. Zaista volim nositi njihovu odjeću koju kombiniram i za dnevne i za večernje prilike, što mi je s obzirom na moj poslovni i životni tempo izuzetno važno. Snimanje ove kampanje bilo je prekrasno iskustvo jer su me modni čarobnjaci DeLighta odveli na dva prekrasna i sunčana dana u Falkensteiner Hotela & Spa Iadera čiji crni hamam i nebrojene kvadrate jednog od najljepših spa prostora u kojima sam ikad bila naprosto obožavam i bježim tamo kada god mi se pruži prilika, komentirala je Andrea.Bogati materijali, stroge linije, jednostavnost i funkcionalnost odlika su ove kolekcije koja će biti nosiva godinama.
Naši kaputi, baš kao i kaputi naših majki, odišu kvalitetom, težinom, vječnošću i mogu se prenositi generacijama. Crvena boja kao sinonim za glamuroznost, snagu i ženstvenost u svim svojim nijansama razbija monotoniju kolekcije, dok trendi, ali vječni karirani i pepita uzorci pružaju dozu razigranosti poslovnim komadima. Kolekcijom, kao i uvijek, dominiraju kvalitetni, prirodni materijali kao što su pamučna čipka, viskoza, pamuk, kašmir, vuna, camel hair (devina dlaka ) i buckle, pojasnila je viziju kolekcije Željka Molnar.
Krojevi iz kolekcije i ovog puta laskaju svakom tipu tijela i građe. Naglašavaju najbolje na ženi, a opet na diskretan način sakrivaju pokoju manu. U prvom su planu funkcionalnost samih komada i njihova kvaliteta koja garantira udobnost. Klasično poslovno odijelo odabirom zagasitih, posebno crvenih nijansi izgleda iznimno luksuzno, dnevne haljine klasičnog su kroja u crnim i sivim nijansama, a svečane haljine izrađene od pamučne čipke zasigurno će biti zvijezde nadolazećih blagdanskih proslava.
Stajling je odradila sama dizajnerica Željka Molnar, izvrstan make-up i ovaj put potpisuje Ines Krajinović, za frizure je bila zadužena Mihaela Biljan za Misfit hair&beauty, a grafičku obradu potpisuje Nikola Grabovac.