Nedavno je u Hrvatsku stigla jedinstvena Armani Exchange kolekcija koja je nastala u suradnji s vodećim svjetskim umjetnicima "street arta"
Armani Exchange, najurbaniji brend unutar jedne od najvećih svjetskih modnih grupacija, Armani Grupe, nedavno je predstavio jedinstvenu kolekciju majica nastalu u suradnji s nekim od najpoznatijih svjetskih umjetnika street arta.
Tako je Gio Pastori jedan od sedam ilustratora koje je Giorgio Armani odabrao za sudjelovanje u ovom projektu. Pastori je pokazao svoju kreativnost te potvrdio zašto ga je časopis Forbes svrstao na listu 30 najutjecajnijih europskih street art umjetnika ispod 30 godine.
Kolekciju Capsule, koju možete pronaći u trgovinama Armani Exchange u Hrvatskoj, ali i na online platformama koristeći hashtag #st_ART, osmislili su mladi, urbani i kreativni pojedinci - Gio Pastori, Matthew Knott, Decue Wu, Qunetin Monge, Van Orton, Jenny Perez i Ale Giorgini. Upravo njihove ilustracije i grafike svakodnevno koriste neki od najpoznatijih lifestyle brendova.
Projekt prezentacije i kreiranja jedinstvene kolekcije majica provodi se u više od 200 trgovina Armani Exchange diljem svijeta te donosi iskorak brenda prema nekonvencionalnom poimanju mode.
To potvrđuje i aktualna kampanja za jesen/zimu koja donosi seriju crno-bijelih fotografija britanske glumice i modela Care Delevingne, nizozemskog DJ mogula Martina Garrixa te kineskog pjevača i glumca Lia Yifenga.
Svjetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrijednosti brenda. Njihov ironični stav blješti kroz snimljene kadrove, a s njihovim izrazima i gestikulacijama slobodno se prepuštaju brendu.
Koncept kampanje jednostavan je, ali ipak ima veliki utjecaj: rastavljena slova A i X iz logotipa brenda koriste se na inovativan način, jer slova postaju rekviziti u rukama protagonista, poput velikih naočala, vinil-ploča, gumenih kugli, piratskih zakrpa i žarulja.