Baby Lasagna prošetao je tirkiznim tepihom Eurosonga u Malmöu u kreaciji mlade hrvatske dizajnerice Antonije Bucić. Na tirkiznom tepihu tradicionalno se predstavljaju svi izvođači Eurosonga i to u posebno za tu priliku osmišljenim modnim izdanjima, od kojih se u anketama onda bira najbolje.
Prema anketi omiljene stranice obožavatelja Eurosonga Wiwibloggs, na kojoj se mogu naći sve novosti vezane za Eurosong, outfit Baby Lasagne s tirkiznog tepiha trenutno je na drugom mjestu, iza Litve, od ukupno 36 zemalja koje su se predstavile na tirkiznom tepihu u Malmöu.
Marko Purišić ostao je vjeran modnom stilu kostima u kojem će nastupiti u polufinalu 7. svibnja, nosivši kreaciju mlade dizajnerice Antonije Bucić, koja je prije dvije godine diplomirala na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Outfit se sastojao od "napuhane" crvene jakne šivane od manjih dijelova koji su se zatim spajali metalnim ringovima. Ispod jakne predstavnik Hrvatske nosio je bijelu čipkastu majicu sašivenu od tabletića, a na glavi heklani rubac, koji je zapravo kapuljača od majice.
Uz heklani hoodie sjajno su pristajale crne hlače, također spojene metalnim ringovima sa strane.
Svaki detalj bio je mudro osmišljen pa tako vertikalni dio majice koji se vidi ispod jakne podsjeća na kravatu, hrvatski izum prepoznatljiv u cijelom svijetu.
Dizajnerica Antonija Bucić na svom Instagramu podijelila je video u kojem je pokazala kako je nastao outfit Baby Lasagne za tirkizni tepih Eurosonga.
Ponosna što sam dio ove priče!!! Ajmo Rim Tim Tagi Dim, napisala je uz video dizajnerica, koja u svojem dizajnu koristi reciklirane materijale te se usredotočuje na održivu modu.
Ovo je takva kreativnost i mašta - svaka čast! Sve je inkorporirano i tradicija i moderno... Ali na kraju krajeva, prvenstveno kul, jedan je od komentara oduševljenja na outfit koji je Antonija dizajnirala za Baby Lasagnu, velikog favorita za pobjedu na Eurosongu 2024. u Malmöu u Švedskoj.