Za robnu marku 'Pour la Victorie' Cameron Diaz dizajnirala je liniju modnih dodataka kojom dominiraju odvažni modeli štikla i svevremenske torbice koji su namijenjeni ženama koje znaju što žele i kako to dobiti
Cameron Diaz nije samo lijepo lice s kino-platna. Naprotiv, ova 42 godina stara Amerikanka prošlog je ljeta postala umjetnička ravnateljica tvrtke PLV Studio, a ovaj je angažman rezultirao hrabrom kolekcijom asesoara za njihov sestrinski brend – Pour la Victorie.
Jesenska kolekcija Pour la Victorie sastavljena je od odvažnih gležnjači i sandala na visoku potpeticu u kojima je vidljiv osobni ukus glumice – linijom cipele dominira crno-crvena boja i seksepilni modeli koji naglašavaju uzak gležanj i manikirano stopalo.
'Kad sam počela raditi na kolekciji cipela, trendovima su harale platforme. Ja sam osoba koja smatra da cipela mora biti lijepa i stabilna. Zato ćete u mojoj liniji vidjeti mnogo remenčića i vezica koje pomažu da stopalo izgleda dobro, ali i da cipela ostane na nozi,' pojasnila je Cameron.Njujorški brend Pour la Victorie namijenjen je ženi koja zna da stil proizlazi iz njene autentičnosti, što je slijedila i dizajnerica ove kolekcije
Američka glumica mnogo je veću suzdržanost pokazala u kolekciji ručnih torbica, koje se mogu kombinirati za dnevne i večernje prilike, a kojom prevladavaju zagasitije boje.
Cameron Diaz nije bila samo uključena u dizajn kolekcije, već i u promotivne aktivnosti podupirujući želju njujorškog brenda za širenjem uvjerenja kako pravi stil proizlazi iz autentičnosti osobe.
U našoj fotogleriji pogledajte cipele i torbice koje s potisom Cameron Diaz koje se mogu kupiti po cijenama od 1000 kuna nadalje preko internetske stranice Pour la Victorie.