Ako ste zaljubljenica u luksuzne brendove, torbe i ekstravaganciju u kontekstu mode, vjerojatno vam je u sjećanju ostala Chanelova kolekcija za jesen/zimu sad već davne, 2014. godine.
Teme te kolekcije bila je Supermarket, a u prvi je plan stavila srebrnu torbu u obliku košare za šoping.
Zanimljivo je bilo gledati modele kako šeću modnom pistom koja je izgledala poput supermarketa, u ruci noseći kreativni primjerak kakvoga je mogao dizajnirati jedino veliki Karl Lagerfeld.
Revija je bila posebna po tome što su svi modeli hodali u ravnim cipelama.
Ako želiš izgledati zaista smiješno, idi u kupovinu namirnica u štiklama, rekao je tada Karl Lagerfeld.
Karirani uzorci, otrcana i poredana odjeća koju je nosila Cara Delavinge te ravni đonovi, pokazali su da veliki dizajner igra samo po vlastitim pravilima.
Devet godina nakon velike šoping revije, znamo točnu cifru popularne torbe, doduše – polovnog komada.
Farfetch, internetska trgovina koja prodaje proizvode luksuznih brendova, poznata je i po rubrici 'polovno' gdje zaljubljenici u visoku modu ponekad mogu pronaći komade po nešto pristupačnijim cijenama.
U toj je rubrici ovih dana osvanula i slavna Chanelova košara za šoping koja je ponovno privukla puno pažnje.
Chanel je stvorio vlastit supermarket kako bi predstavio unikatnu modnu reviju na kojoj je glavna zvijezda bila upravo ova torba, piše na stranici Farfetch.
Torba je, kako smo već spomenuli, napravljena od srebra i kože, a iz Farfetcha napominju kako je namijenjena onima koji brinu za okoliš.
Srebrna torba za šoping na poznatoj internetskoj trgovoni s luksuznim brendovima košta 46,558 eura (343,256 kuna).