Ljupka Gojić Mikić nosila je revije za neke od najpoznatijih modnih kuća poput Christiana Diora, Alexandera McQueena i Isseya Miyakea, odradila je reklamne kampanje za YSL, Armani, Mango, Esprit, GAP i Palmers te je krasila stranice popularnih modnih magazina – od Ellea i Cosmoplitana do Vogua.
Danas je uspješna poduzetnica koja i dalje voli eksperimentirati s modom. Baš kao i njezin brend odjeće Jolie Petite koji se sastoji od originalnih komada, i Ljupkin modni stil iznimno je zaigran i drugačiji od drugih. Iako je iznimno upućena u modne trendove, ne opterećuje se njima. Bira stvari koje su posebne i uvijek zanimljive.
U njezinu ormaru ističe se osebujna kolekcija cipela koje krasi zapanjujući dizajn, neočekivane boje i odvažna kombinacija uzoraka.
Hrvatska poduzetnica ove je godine plijenila pozornost na predstavljanju jedne osiguravajuće kuće u Zagrebu u odvažnom modelu čizama japanki s potpeticom luksuznog talijanskog brenda Miu Miu. Riječ je komadu obuće koji se rijetko kada može vidjeti u hrvatskim street style kombinacijama.
Da je Ljupka ljubiteljica osebujne dizajnerske vizije Miuccije Prade, dokazala je i prošle godine na predstavljanju novog albuma Jelene Rozge kada je nosila zanimljiv modela cipela s blok-potpeticom koje kombiniraju zmijski uzorak i šljokice.
Na reviju Aleksandre Dojčinović u zagrebačkom Tehničkom muzeju u travnju 2019. godine došla je u nesvakidašnjim dvobojnim mokasinama s geometrijskom potpeticom brenda Loewe.
Na svojim društvenim mrežama redovito dijeli nadahnuća za modne igre. Na Instagramu je nedavno podijelila fotografiju u hit-modelu ružičastih gumenih natikača na vezanje s potpisom luksuzne talijanske modne kuće Bottega Veneta.
Ove godine rado nosi i predimenzionirani model natikača Tippi francuskog brenda Celine koji je ukrašen zlatnim detaljima. Natikače imaju uložak s memorijskom pjenom te jamče maksimalnu udobnost.
Koje se sve to upečatljive cipele nalaze u ormaru Ljupke Gojić Mikić, provjerite u fotogaleriji na početku teksta.